|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۲۵۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲
زمانِ ما هم بوده و قبل از ما هم وضع همین بوده است. داور هم انسان است و اشتباه می‌کند، چون برخی تصمیمات در نتیجه نهایی تأثیرگذار است این صحبت‌ها مطرح می‌شود. بازی با فولاد اگر مساوی می‌شد، این اتفاقات رخ نمی‌داد.
کاپیتان پیشین پرسپولیس گفت: بازیکنان باید از اتفاق تلخ بازی ایران و ژاپن درس بگیرند و این‌قدر به داور اعتراض نکنند.

 بهروز رهبری‌فرد که با لباس تیم شهدای چوار ۶۵ دربازی دوستانه برابر یاران خداداد عزیزی به میدان رفته بود، در خصوص دیدار دوستانه میان این دو تیم که با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید، اظهار کرد: بازی بیش‌تر جنبه دوستانه داشت و برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سال ۶۵ برگزار شد، خوشحالم که در این دیدار حضور داشتم.

او در خصوص شرایط پرسپولیس در لیگ هجدهم تصریح کرد: وقتی پنجره بسته بود، با چند جوان این تیم بهترین نتیجه را گرفت. الان هم که با باز شدن پنجره چند ستاره به این تیم اضافه شده‌اند، همه توقع قهرمانی دارند اما فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌توان گفت قطعاً پرسپولیس قهرمان است. توقع خودم به شخصه این است که از سال‌های قبل راحت‌تر قهرمان شویم.

وی افزود: با اضافه شدن ۵ یار عالی، باید اینگونه شود. البته نباید فراموش کنیم رقبای سرسختی مثل سپاهان، تراکتور و استقلال حضور دارند که زحمت کشیده‌اند.

رهبری‌فرد درباره اعتراض گسترده بازیکنان پرسپولیس به داوری گفت: از روز آغاز فوتبال همیشه اعتراض به داوری وجود داشته است و موضوع جدیدی نیست. زمانِ ما هم بوده و قبل از ما هم وضع همین بوده است. داور هم انسان است و اشتباه می‌کند، چون برخی تصمیمات در نتیجه نهایی تأثیرگذار است این صحبت‌ها مطرح می‌شود. بازی با فولاد اگر مساوی می‌شد، این اتفاقات رخ نمی‌داد.

رهبری‌فرد درباره رفتارهای شجاع خلیل‌زاده و شباهتش به دوران بازی رهبری‌فرد گفت: این اعتراضات در نهایت نتیجه‌اش می‌شود اتفاقی که در بازی ایران و ژاپن رخ داد. این اعتراض‌ها در نهایت منجر به از دست دادن جام می‌شود. باید از این اتفاقات تلخ درس بگیریم.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین