|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۲۵۱۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴
در نهایت، نیمه نخست این دیدار بی‌کیفیت با نتیجه بدون گل به پایان رسید. از نکات مشهود در این نیمه، کیفیت نامناسب چمن ورزشگاه یادگار امام و خطاهای مکرر بازیکنان دو تیم بود.
تراکتورسازی در دیداری از هفته هجدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر استقلال را شکست داد.

 تیم‌های استقلال و تراکتورسازی در چارچوب لیگ برتر، امروز (جمعه) از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند. این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید. تک گل تراکتورسازی را اشکان دژاگه در دقیقه ۵۲ به ثمر رساند. با این نتیجه تراکتورسازی ۳۳ امتیازی شد و در رده چهارم قرار گرفت و استقلال با ۲۸ امتیاز در رده پنجم باقی ماند.

نیمه نخست

این دیدار با با نمایش محتاطانه دو تیم به خصوص استقلال آغاز شد. تراکتورسازی در این دیدار با استفاده از هافبک‌های خلاقی که در اختیار داشت، توپ و میدان را در اختیار داشت اما از مالکیت توپشان استفاده خاصی نکردند و موقعیت خطرناکی نداشتند. سرخ‌پوشان تراکتورسازی تا دقیقه ۳۰ بازی اجازه حمله به استقلال ندادند و مالکیت توپ را در نیمه زمین استقلال در اختیار داشت اما به جز چند ضربه ایستگاهی، دستاورد دیگری برای شاگردان جرج لیکنز نداشت.

از دقیقه ۳۰ بازی، استقلالی‌ها از لاک دفاعی خارج شدند و با ایجاد چند موقعیت نصفه و نیمه، خودشان را به دروازه تراکتورسازی نزدیک کردند اما حملات آبی‌پوشان هم خطرناک نبود تا بازی با همان نتیجه بدون گل پیگیری شود. در دقیقه ۳۳ که استقلال در حال حمله بود، داریوش شجاعیان به خاطر اعتراض به اشکان خورشیدی، داور بازی از او کارت زرد دریافت کرد. در دقایق پایانی نیمه نخست هم اشکان دژاگه به خاطر درگیری فیزیکی که با امید نورافکن داشت، از اشکان خورشیدی کارت زرد دریافت کرد.

در نهایت، نیمه نخست این دیدار بی‌کیفیت با نتیجه بدون گل به پایان رسید. از نکات مشهود در این نیمه، کیفیت نامناسب چمن ورزشگاه یادگار امام و خطاهای مکرر بازیکنان دو تیم بود.

نیمه دوم

نیمه دوم بازی به مراتب بهتر از نیمه نخست آغاز شد و هم استقلال و هم تراکتورسازی بازی تهاجمی به نمایش گذاشتند. در ابتدای این نیمه، شاگردان وینفرد شفر شروع بهتری داشتند و در دقیقه ۴۸ می‌توانستند به گل نخست برسند که ضربه فنی فرشید اسماعیلی در حالی که پشت به دروازه بود با هوشیاری محسن فروزان مهار شد.

در حالی که بازی سرعت قابل قبولی داشت، استقلال در دقیقه ۵۲ صاحب ضد حمله شد که با پاس اشتباه علی کریمی، توپ به سوگیتا رسید که او با پاسی بلند و دقیق، اشکان دژاگه را در موقعیتی عالی صاحب توپ کرد که این بازیکن باتجربه قدر این موقعیت را دانست و با شوتی دقیق گل نخست تراکتورسازی را به ثمر رساند.

استقلال پس از دریافت گل نخست برای جبران گل تلاش کرد که حملات این تیم اثرگذار نبود و ثمری برای این تیم نداشت. وینفرد شفر برای بهبود وضعیت تیمش در فاز حمله، منشا و ایسما را به میدان فرستاد اما این تغییرات هم بی‌حاصل بود و پاس‌های اشتباه استقلالی‌ها مانع از ایجاد موقعیت خطرناک می‌شد. البته تراکتوری‌ها هم عقب ننشستند و از دقیقه ۷۵ با استفاده از بازیکنان باتجربه‌ای که در اختیار داشت، توپ و میدان را در اختیار گرفت و چند موقعیت نصفه و نیمه هم ایجاد کرد.

از دقیقه ۸۵ بازی به تعادل کشیده شد و تراکتوری‌ها بازی را آرام کردند اما استقلالی‌ها دست از تلاش بر نداشتند و می‌توانستند در دقیقه ۸۸ به گل تساوی برسند که ضربه فرشید اسماعیلی با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان برسد.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، امید نورافکن، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری (گادوین منشا، ۶۲)، مرتضی تبریزی (ایسما، ۷۱)

ترکیب تراکتورسازی: محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، دانیال اسماعیل‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی پور، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، یوکیا سوگیتا، اشکان دژاگه، آنتونی استوکس



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین