|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۲۵۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
من اگر ریاکار بودم و یا دنبال بالا بردن آمارم بودم در جام جهانی برزیل می‌توانستیم باشم. ولی من هیچ‌وقت دنبال چنین چیزهایی نبودم. آن اعتمادی که باید در تیم ملی نبود و به همین خاطر تصمیم گرفتم خیلی زود خداحافظی کنم.
 هافبک فرانسوی بایرن مونیخ مصاجبه‌ای با نشریه اکیپ فرانسه داشت و درباره مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

 به نقل از اکیپ، فرانک ریبری، هافبک فرانسوی بایرن مونیخ همیشه با حواشی روبه‌رو بوده است. این بازیکن پرحاشیه بعد از مدت‌ها سکوت خود را شکست و درباره حضور نداشتن در جام جهانی برزیل و خداحافظی زودهنگام از تیم ملی کشورش گفت: من اگر ریاکار بودم و یا دنبال بالا بردن آمارم بودم در جام جهانی برزیل می‌توانستیم باشم. ولی من هیچ‌وقت دنبال چنین چیزهایی نبودم. آن اعتمادی که باید در تیم ملی نبود و به همین خاطر تصمیم گرفتم خیلی زود خداحافظی کنم.

او درباره حضورش در رستوران گران قیمتی در ابوظبی که جنجال ساز شد گفت: من هر کاری دوست داشته باشم در زندگی شخصی‌ام انجام می‌دهم ولی بعضی رسانه‌ها همیشه شیطنت می‌کنند و درباره مسائلی می‌نویسند که نباید. بیش از یک دهه ثبات داشتم ولی کسی این‌ها را نمی‌بیند. سال‌هاست در بایرن مونیخ هستم و شرایط خیلی خوبی در این تیم دارم و قطعاً وقتی از بایرن جدا شوم مثل یک پادشاه از تیم جدا شده‌ام. درباره آینده‌ام نیز در بایرن مونیخ هنوز تصمیمی نگرفتم و به زودی جلسه‌ای را با سران تیم خواهیم داشت و درباره ماندنم در تیم تصمیم می‌گیرم. دوست دارم تا جایی که ممکن است در خدمت تیم باشم و برای بایرن مونیخ بازی کنم.




منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین