|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۲۵۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
۹۰ درصد مراحل اجرایی محاسبه کرایه بار براساس تن –کیلومتر در استان‌ها اجرا شده است. بر این اساس نرخ محاسبه کرایه بار متناسب با تغییرات اقتصادی است و رضایت مندی رانندگان را به دنبال دارد.
 معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه در شش ماه دوم سال با راه‌اندازی سامانه الکترونیکی، لاستیک عادلانه در حال توزیع است، عنوان کرد: امسال ۶۰۰ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان کامیون‌ها توزیع شد.

مهران قربانی در نشست خبری در بندرعباس گفت: توسعه فازهای دو و سه شهرک حمل و نقل بندرعباس براساس هوشمندسازی در دستور کار است و شهرک‌های حمل و نقل در اشتغال زایی، لجستیک مناسب کالا در سطح کشور، افزایش کارایی و افزایش بهره‌وری اقتصادی و رضایتمندی افراد مؤثر است.

وی تصریح کرد: ۹۰ درصد مراحل اجرایی محاسبه کرایه بار براساس تن –کیلومتر در استان‌ها اجرا شده است. بر این اساس نرخ محاسبه کرایه بار متناسب با تغییرات اقتصادی است و رضایت مندی رانندگان را به دنبال دارد.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وجود ۱۴۰ هزار ناوگان اضافی باری را مهم‌ترین چالش حمل و نقل کشور اعلام کرد و گفت: کاهش ناوگان حمل و نقل به نفع صاحبان کالا و رانندگان است.

قربانی افزود: به منظور سهولت در توزیع بار و رضایت‌مندی رانندگان، اتصال سامانه گمرگ با سامانه اطلاعاتی سازمان راهداری تا ۲ ماه آینده اجرایی می‌شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: از بین ۴۸۰ هزار راننده دارای مجوز ۳۳۰ هزار راننده باری فعال در کشور فعالیت می‌کنند. پارسال ۴۲۷ میلیون تن بار در کشور جابه جا شد.

وی گفت: ۱۲پ ایانه مسافری در کشور در حال ساخت است و برای تعطیلات نوروزی سامانه‌ای طراحی شده که مسافران می‌توانند ۵ خطای راننده و ناوگان حمل و نقل را با گوشی همراه خبر دهند که این سامانه هفته آینده راه‌اندازی می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین