|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۲۵۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳
دروازه‌بان تیم پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل استقلال خوزستان، انتقادهایی نسبت به داور مسابقه وارد کرد.
 دروازه‌بان تیم پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل استقلال خوزستان، انتقادهایی نسبت به داور مسابقه وارد کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند بعد از پیروزی دو گله پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: هیچ کسی نمی‌تواند پرسپولیس را زمین بزند. داوران که جای خود دارند. می‌دانستیم امروز بازی سختی داریم. دیدیم پنالتی علیپور گرفته نشد و خطای روی شجاع هم واقعاً خطا بود. این چیزهای کوچک تمرکز را از بازیکنان ما می‌گیرد. در پایان نیمه اول از این ترس داشتیم که نتوانیم در نیمه دوم به این تیم گل بزنیم. اگر نمی‌زدیم شرایط واقعاً سخت می‌شد.

او درباره حضورش در درگیری‌های بازی نیز توضیح داد: من دنبال جدا کردن بودم. تیم حریف آمده بود که روی تمرکز بازیکنان ما کار کند و نتیجه بگیرد. من هم می‌دانستم اگر تمرکزمان را از دست بدهیم، تا صبح هم به این تیم گل نمی‌زنیم. تنها راهمان این است که روی خطاها، دعوا نکنیم چون این درگیری‌ها ۴-۵ دقیقه از زمان بازی را می‌گیرد. می‌خواستم بازیکنان را جدا کنم؛ مخصوصاً شجاع را که امروز واقعاً عصبی بود. کنترل بازی از دست داور هم خارج شده بود. در بازی قبلی اتفاقاتی افتاده بود و داور بازی امروز می‌خواست طور دیگری سوت بزند اما بازهم بازی از دستش در رفت.

دروازه‌بان پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: امروز موقعیت آنچنانی نداشتیم. دروازه‌بان حریف یک سیو درست و حسابی نداشت اما از تک موقعیت‌هایمان به درستی استفاده کردیم. تمرکز لازم را برای این بازی نداشتیم و بازی‌ای که آقای برانکو از ما خواسته بود را نتوانستیم ارائه دهیم. او می‌خواست ما صبر و حوصله به خرج دهیم اما ما دوست داشتیم جلوی هواداران زودتر خوشحالشان کنیم.

بیرانوند درباره رواج پیدا کردن بیانیه‌نویسی از سوی باشگاه‌ها نیز تصریح کرد: تیم‌ها اگر می‌خواهند نتیجه بگیرند، از قبل زمینه‌چینی می‌کنند تا اگر ببازند بگویند ما گفته بودیم و اگر پیروز شوند، آن بیانیه کمک کرده باشد. همه باشگاه‌ها بیانیه می‌دهند اما دلیلش را باید فدراسیون بپرسد. همه تیم‌ها قبل از بازی این کار را می‌کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین