|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۳
کد خبر: ۲۵۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به ضرورت همراهی همه گروه‌ها و سلایق از دولت تدبیر و امید گفت: امریکایی‌ها به دنبال ناکارآمد جلوه‌دادن دولت و حاکمیت جمهوری اسلامی و ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت با هدف ایجاد درگیری و افزایش نارضایتی در مردم هستند.
 رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به ضرورت همراهی همه گروه‌ها و سلایق از دولت تدبیر و امید گفت: امریکایی‌ها به دنبال ناکارآمد جلوه‌دادن دولت و حاکمیت جمهوری اسلامی و ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت با هدف ایجاد درگیری و افزایش نارضایتی در مردم هستند.

به گزارش ایسنا، سردار جلالی در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان سمنان اظهار کرد: در چنین شرایطی انجام عملیات شناختی بر روی مردم و لایه‌های مختلف جامعه امری ضروری است.

وی با بیان اینکه آنها به دنبال انجام عملیات شناختی در بستر اقتصادی هستند افزود: یکی از برنامه‌های آنها ایجاد حس "کمبود مصنوعی" در جامعه بود و از این رو در فضای مجازی و رسانه‌های خود مردم را به ایجاد انبار مواد غذایی ترغیب می‌کردند که خوشبختانه با مدیریت دولت تلاش آنها در جهت ایجاد کمبود مصنوعی ناکام مانده است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: تلاش‌های دشمن برای ناکارمد جلوه دادن دولت جمهوری اسلامی چه در داستان نوسانات ارزی و چه در حوادث دی ماه کاملاً مشهود بود.

وی با بیان اینکه سران امریکا از گذشته با نظام و مردم ایران دشمنی داشتند افزود: تفاوت ترامپ با بقیه که می‌کوشیدند دشمنی خود را در لایه‌های زیرین پنهان کنند در این است که وی دشمنی امریکا با ملت ایران را رسمی و علنی‌تر کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی، اهمیت پدافند بیش از گذشته شده است، چرا که با آمدن ترامپ به رأس تیم حاکمیتی آمریکا، دشمنی و عناد سردمداران آمریکایی نسبت به کشور و ملت ایران علنی‌تر از گذشته شده است.

جلالی با بیان اینکه نباید ساختاری که به صورت رسمی به کشور ما اعلان جنگ کرده را فراموش کنیم ادامه داد: امریکایی‌ها به صورت صریح و شفاف اتاق عملیاتی علیه کشورمان تشکیل دادند لذا با توجه به این شرایط خاص و تشکیل اتاق برنامه‌ریزی علیه مردم ایران به سرپرستی "هوک"در آمریکا، باید منسجم‌تر و هوشیارتر از گذشته عمل کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش دشمن، ناکارآمد نشان دادن دولت و ایجاد تقابل بین مردم و دولت است افزود: استراتژی دشمن، افزایش فشار علیه ملت ایران با تمرکز بر بزرگنمایی مشکلات با بکارگیری ابزار رسانه در فضای سایبری است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: امریکایی‌ها نرمش قهرمانه ملت ایران و دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران را به ضعف ایران تعبیر کردند و از همین رو از برجام خارج و به صورت علنی برای ضربه زدن به کشور برنامه‌ریزی کردند.

وی بر لزوم همراهی همه گروه‌ها با دولت تدبیر و امید تاکید و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با حمایت و تائید دولت توانستند بسیاری از نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

جلایی با اشاره به هوشیاری رهبری معظم انقلاب و حمایت از دولت جمهوری اسلامی گفت: یکی دیگر از تدابیر مؤثر رهبری انقلاب در این راستا تفویض اختیار به سران قوا به‌منظور گره‌گشایی از مشکلات جاری کشور بود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه رهبری فرزانه انقلاب به صراحت از دولت حمایت کردند گفت: امریکا در بسیاری از اقدامات خود علیه کشورمان شکست خورده است.

وی با بیان اینکه ترامپ در روزهای اخیر نیز برای رئیس‌جمهوری پیام مذاکره فرستاده گفت: باید همچون دوران دفاع مقدس با انسجام و وحدت دشمن را پس بزنیم. خوشبختانه این وحدت در حال شکل‌گیری است و شکست‌های دشمنان نیز از همین وحدت و انسجام ناشی می‌شود اگرچه هنوز به آن انسجامی که در دوران دفاع مقدس داشتیم به صورت کامل نرسیدیم.

جلالی به تقدیر از حضور مردم در ۲۲ بهمن پرداخت و اضافه کرد: ایجاد مقاومت در برابر دشمنان، موجب خنثی سازی بسیاری از توطئه‌ها گردید و حضور مردم در ۲۲ بهمن، حضوری الهی و در راستای پاسخ دادن به عملیات دشمن بود.

وی با اذعان به اینکه افزایش انسجام بین مردم و حاکمیت می‌تواند حلال بسیاری از مشکلات باشد خاطرنشان کرد: مقابله با دشمنان در شرایط امروز بسیار پیچیده است و نیاز به دقت و هوشیاری بالایی دارد تا ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین