|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۲۵۱۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: این برد بعد از باختی که در اهواز داشتیم، ما را دوباره در مسیر قهرمانی قرار داد. با وجود اینکه حریف در ته جدول است و وضعیت سختی برای فرار از قعر جدول دارد، من انتظار داشتم که آن‌ها برای مردم و شهر خودشان بازی کنند. به آن ها و همچنین بازیکنان خودم تبریک می گویم.
 سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش دوباره در مسیر قهرمانی قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: این برد بعد از باختی که در اهواز داشتیم، ما را دوباره در مسیر قهرمانی قرار داد. با وجود اینکه حریف در ته جدول است و وضعیت سختی برای فرار از قعر جدول دارد، من انتظار داشتم که آن‌ها برای مردم و شهر خودشان بازی کنند. به آن ها و همچنین بازیکنان خودم تبریک می گویم.

وی افزود: یک مقدار مشکل داشتیم. حرکت توپ به خاطر چمن مشکل بود. مهم ترین مساله این بود که باید بازی را می‌بردیم تا بازی بعدی با پدیده را با روحیه برنده شروع کنیم و کارمان را برای قهرمانی ادامه بدهیم. از هوادارن‌مان هم تشکر می‌کنم. انتظار داریم بازی به بازی بهتر، بهتر و بهتر شویم.

او در مورد حواشی اخیر در لیگ برتر اظهار کرد: ما توجهی به باشگاه‌های دیگر نداریم و فقط به رشد خودمان فکر می‌کنیم. قبل از همه به اشتباهات خودمان نگاه می کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد بودیمیر هم گفت: او بازیکن جدیدی است و در طی تمرینات مصدومیت مختصری داشته است. او کمبود بازی و تمرین دارد. من از او می خواهم که همیشه عمق را داشته باشد و در کنار او علیپور و دیگران فضای بیشتری داشته باشند. معمولا دو بازیکن سمت او می‌آیند. گل بازی قبلی ما در اهواز را هم دیدید که او دو بازیکن حریف را به سمت خودش کشید و کامیابی نیا آزاد شد. امروز هم در گل دوم همین کار را کرد. انتظار داریم بازی به بازی شود.

او در مورد اینکه گفته می شود او گزینه اصلی تیم ملی است هم توضیح داد: من حداکثر تمرکزم را برای کار در پرسپولیس گذاشته‌ام. هر چند وقت یک بار پیشنهادهای خوبی برایم می‌آید اما در مورد تیم ملی ایران نه کسی با من صحبت کرده است و نه من با کسی حرف زده‌ام.

برانکو در مورد تنوع در خط هافبک پرسپولیس و نوع چیدمان ترکیبش هم گفت: این یک نگرانی شیرین است. ما یک کادر بازیکنان خوب و گسترده‌تر از نیم فصل اول داریم. البته یک مقدار زمان نیاز هست تا همه محک بخورند. امروز هم بودیمیر، شیری و ترابی جدید بودند. نیاز به زمان دارند تا جا بیافتند. رفیعی هم نیم فصل اول مشکل داشته و بازی نکرده است. همینطور شریفی. بودیمیر هم نیاز به زمان دارد. مهم ترین مساله این است که وقتی به آن ها نیاز داریم بهترین باشند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین