کد خبر: ۲۵۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱
نیره پیروزبخت، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این مراسم با تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروزه نهضت انقلاب ما با گذر از فراز و نشیب های بیشمار پا به چهل سالگی خود نهاده است.
 با حضور رییس، معاونان، برخی از مدیران کل ستادی واستانی و جمع کثیری از کارکنان سازمان ملی استاندارد ایران و همچنین حضور فرماندهان پایگاه بسیج استان البرز، جشن باشکوهی به مناسبت 22 بهمن و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛نیره پیروزبخت، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این مراسم با تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروزه نهضت انقلاب ما با گذر از فراز و نشیب های بیشمار پا به چهل سالگی خود نهاده است.



وی با اشاره به اهمیت عدد چهل در بین علما و حکما افزود:عارفان وسالکان طریق حق، چله نشینی را از آفرینش چهل روزه حضرت آدم اقتباس کردند.

پیروزبخت با تقدیر از استقبال بینظیر ملت بزرگ ایران در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، تصریح کرد: با نگاه به گذشته ، علیرغم  تحریم های ظالمانه ای که از همان ابتدای انقلاب بر این کشور تحمیل می شد در سایه درایت رهبری، تلاش دولت، همراهی سه قوه و همدلی و هم افزایی ملت غیور ایران همواره اقتدار و عزت ایران اسلامی را بر جهانیان ثابت کرده ایم.



رییس سازمان ملی استاندارد ایران از ارتقای جایگاه سازمان ملی استاندارد ایران در میان 163 کشور عضو از رتبه 22 در سال 2018 به رتبه 21 در سال 2019 خبر داد و افزود: بر اساس اعلام دبیرخانه سازمان بین المللی استاندارد ISO  درباره جایگاه جمهوری اسلامی ایران در رتبه بندی هیات مدیره فنی این سازمان بین المللی، رتبه سازمان ملی استاندارد ایران در میان 163 کشور عضو از رتبه 22 در سال 2018 به رتبه 21 در سال 2019 ارتقا یافت.



وی کسب این موفقیت را مرهون تلاش همه همکاران در سازمان ملی استاندارد ایران دانست و از همکاران خواست تا با جدیت بیش از پیش و پرهیز از هرگونه حواشی، تلاش خود را در جهت پیشبرد روز افزون این سازمان افزایش دهند.

در این مراسم از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی و تیم فوتسال سازمان ملی استاندارد ایران تقدیر به عمل آمد.

این مراسم با برگزاری برنامه های متنوع و شاد ادامه داشت.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین