|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۲۵۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
با عرضه هدفمند بخشی از تقاضاها پاسخ داده می شود و به این ترتیب بخش عمده ای از مصرف کنندگان از بازار خارج شده و صف در بخش گوشت منجمد برداشته می‌شود.
 وزیر جهاد کشاورزی گفت:توزیع گوشت وارداتی هدفمند می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، محمود حجتی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم واردات گوشت به کشور اظهار داشت:در حال حاضر ۳۰ هزار تن گوشت قرمز در بنادر و سردخانه‌ها برای عرضه به بازار موجود است.

وی با بیان این که کشتارگاه‌های کشور،شرکت های بخش خصوصی و شرکت پشتیبانی امور دام در زمینه واردات گوشت فعال هستند،اظهار امیدواری کرد که بازار آرام آرام به حالت تعادل بازگردد.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: گوشت منجمد به صورت هدفمند در اختیار مصرف کنندگان به ویژه کسانی که درامد ثابت دارند قرار می‌گیرد.

حجتی خاطرنشان کرد: با عرضه هدفمند بخشی از تقاضاها پاسخ داده می شود و به این ترتیب بخش عمده ای از مصرف کنندگان از بازار خارج شده و صف در بخش گوشت منجمد برداشته می‌شود.

حجتی در مورد واگذاری تنظیم بازار شب عید به وزارت جهاد کشاورزی،گفت: این بحث مربوط به میوه، سیب و پرتقال است که الحمدلله تامین شده و سیب به میزان کافی خریداری و در دی ماه به کلیه استان‌ها ارسال شده است.

وی ادامه داد:پرتقال هم به میزان لازم تامین و بخش عمده ای از آن به استان‌ها ارسال شده و بخش دیگر نیز تا پایان بهمن منتقل می‌شود.

حجتی خاطرنشان ساخت: این میوه ها در زمان مقرر که هر ساله ستاد تنظیم بازار اعلام می کند، عرضه می شود و در اختیار همگان قرار می گیرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین