|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۲۵۱۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
امروز روز ملی ورزش در کشور قطر است و سیاستمداران این کشور هم برای تبلیغ بیشتر ورزش میان مردم قطر به سراغ چهره های مشهور رفته اند. در این میان دیدار رییس کنفدراسیون جهانی فوتبال با امیرقطر بخش مهمی از مراسم روز ملی ورزش در قطر بود. تمیم بن حمد بن خلیفه آل‌ثانی امروز از جیانی اینفانتینو دعوت کرد تا در کنار او مسابقه نمادین فوتبال برگزار کند.
 جیانی اینفانتینو مهمان روز ملی ورزش قطر بود.

به گزارش خبرآنلاین؛ امروز روز ملی ورزش در کشور قطر است و سیاستمداران این کشور هم برای تبلیغ بیشتر ورزش میان مردم قطر به سراغ چهره های مشهور رفته اند. در این میان دیدار رییس کنفدراسیون جهانی فوتبال با امیرقطر بخش مهمی از مراسم روز ملی ورزش در قطر بود. تمیم بن حمد بن خلیفه آل‌ثانی امروز از جیانی اینفانتینو دعوت کرد تا در کنار او مسابقه نمادین فوتبال برگزار کند.

قطری ها که آماده میزبانی از جام جهانی می شوند، در تلاش هستند این دوره را با 32 تیم برگزار کنند. با این حال فیفا تلاش زیادی می کند تا تعداد تیم ها را با 48 تیم افزایش دهد. نکته جالب درباره پیراهن تیم ملی قطری است که امیر قطر آن را پوشیده است. قطری ها پس از قهرمانی در جام ملت های آسیا یک ستاره به پیراهن خود اضافه کرده اند. مسئله ای که در فوتبال ملی آسیا چندان مطرح نیست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین