|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۲۵۱۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶
در برخی موارد این محور با ریزش کوه مواجه شد که ترافیک را کُند کرد. در محورهای گچساران -بابامیدان و دهدشت- بابامیدان نیز ترافیک سنگین است.
 مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون با بحران در محور "یاسوج- بابامیدان" مواجه هستیم.

وحید محمدی تبار در گفت‌وگو با ایسنا افزود: با توجه به تعطیلات اخیر مسافران و گردشگران استان‌های مرکزی از جمله یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و شهرستانهای بویراحمد و دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به سمت سواحل خلیج فارس و شهرهای گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده بودند.

وی اظهارکرد: اکثر گردشگران و مسافران سفر خود را به آخر وقت امروز موکول کرده بودند که بعلت بارش برف در محور یاسوج – بابامیدان از سمت بابامیدان با ترافیک سنگین مواجه شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در برخی موارد این محور با ریزش کوه مواجه شد که ترافیک را کُند کرد. در محورهای گچساران -بابامیدان و دهدشت- بابامیدان نیز ترافیک سنگین است.

محمدی تبار تصریح کرد: با توجه به اینکه بحران اصلی ما هم اکنون در محور "یاسوج- بابامیدان" است این محور از سمت یاسوج یک طرفه اعلام شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه مسیر بابامیدان به یاسوج ورودی استان‌های بوشهر، خوزستان و بندرعباس و شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران و بهمئی به سمت مرکز کشور و مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است بیش از ۲ هزار خودرو در این محور در ترافیک گیر افتاده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تا لحظاتی دیگر نشست ستاد بحران استان تشکیل می‌شود، اضافه کرد: در خصوص تعطیلی مدارس استان در این نشست تصمیم گیری می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین