|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۲۵۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
مردم در باران و هوای سرد با شور و احساس انقلابی برای دفاع از نظام و کشور و ملیتشان و در برابر کر کری‌های ترامپ در راهپیمایی حضور یافتند و این پیام مهمی برای دشمن است تا بداند این مردم از شرف، عزت و انقلاب و نظامشان دفاع می‌کنند و عقب نشینی نمی‌کنند.
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بعد از چهل سال معجزه انقلاب است، گفت: این حضور پیامی برای دشمن دارد و آن این است که این مردم از شرف، عزت و انقلاب و نظامشان دفاع می‌کنند.

غلامحسین محسنی اژه‌ای با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: مردم در باران و هوای سرد با شور و احساس انقلابی برای دفاع از نظام و کشور و ملیتشان و در برابر کر کری‌های ترامپ در راهپیمایی حضور یافتند و این پیام مهمی برای دشمن است تا بداند این مردم از شرف، عزت و انقلاب و نظامشان دفاع می‌کنند و عقب نشینی نمی‌کنند.

وی افزود: این یکی از معجزات انقلاب ما است که مردم پس از گذشت چهل سال با شور و جمعیت انبوه در راهپیمایی حضور می‌یابند و با نظام و انقلاب خود تجدید میثاق می‌کنند و از هدف خود ذره‌ای انحراف پیدا نکردند و با تمام قدرت از نظام و انقلابشان دفاع می‌کنند.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین