|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۲۵۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
راهپیمایی عظیم امروز خود نشانه‌ای از مجموعه دستاوردهای انقلاب است؛ همین جمعیت و عظمتی که در خیابان‌ها می‌بینید نشانه اقتدار ایران اسلامی است.
 معاون هماهنگ کننده ارتش در واکنش به اظهارات برخی مقامات غربی درباره فعالیت‌های موشکی ایران تصریح کرد: ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و برای دفاع از کشور خود از کسی اجازه نخواهیم گرفت.

 امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران با تبریک ۲۲ بهمن به ملت ایران اظهار کرد: پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان این است که بدانند انقلاب اسلامی ایران پشتوانه مردمی دارد و آسیب پذیر نیست و در عرصه جهانی پیشرفت می‌کنند و خود را نشان می‌دهند.

وی همچنین در واکنش به اظهارات برخی مقامات غربی درباره فعالیت‌های موشکی ایران تصریح کرد: ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و برای دفاع از کشور خود از کسی اجازه نخواهیم گرفت.

معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: راهپیمایی عظیم امروز خود نشانه‌ای از مجموعه دستاوردهای انقلاب است؛ همین جمعیت و عظمتی که در خیابان‌ها می‌بینید نشانه اقتدار ایران اسلامی است.
انتهای پیام

امیر دریادار حبیب الله سیاری در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی حضور یافت.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین