|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۲۵۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۰
نماینده گنبد کاووس: طبق آماری که در سال ۹۵ ارائه شد حدود یک سوم مردم گلستان در فقر مطلق به سر می‌برند که سومین استان کشور از لحاظ فقر مطلق هستیم.
 نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس آمار چند سال اخیر یک سوم مردم استان گلستان در فقر مطلق به سر می‌برند.

به گزارش مهر، قره جه طیار در نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی استان گلستان که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، اظهار کرد: طبق آماری که در سال ۹۵ ارائه شد حدود یک سوم مردم گلستان در فقر مطلق به سر می‌برند که سومین استان کشور از لحاظ فقر مطلق هستیم.

وی افزود: در بودجه سال ۹۸ هم اعتبار خوبی برای گلستان در نظر گرفته نشده و در مکان هفدهم کشور قرار داریم که امیدواریم در سال‌های بعد جبران و وضعیت اقتصادی استان بهتر شود.

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تسریع و تسهیل واردات گمرکی ضروری است، گفت: در بخش واردات گمرکی سخت گیری‌های بی موردی انجام می‌شود که باید رفع شده و به اقتصاد کمک کنیم.

طیار تصریح کرد: با توجه به پروژه راه آهن گلستان و ارتباط با کشورهای آسیای میانه باید وزیر امور اقتصادی و دارایی دستوری صادر کند تا شاهد تسهیل و تسریع واردات و صادرات باشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین