|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۶
کد خبر: ۲۵۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
از طرفی نیز درحالی که قرار بود بازی از ساعت ۱۵ آغاز شود، هنوز بازیکنان دو تیم اجازه ورود به زمین برای تمرین قبل از بازی را پیدا نکرده‌اند.

شنیده‌ها از اهواز حکایت از لغو بازی فولاد و پرسپولیس دارد.

 در فاصله کمتر از یک ساعت تا آغاز بازی تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران، از اهواز خبر می‌رسد که این دیدار لغو شده است. هنوز این خبر تائید نشده اما گفته می‌شود قطعی برق ورزشگاه غدیر باعث شده مسئولان سازمان لیگ به دنبال لغو بازی باشند.

۱۴:۱۰ درحالی که قرار بود بازی از ساعت ۱۵ آغاز شود، هنوز بازیکنان دو تیم اجازه ورود به زمین برای تمرین قبل از بازی را پیدا نکرده‌اند.

۱۴:۱۵ بازیکنان پرسپولیس نیز بدون اینکه لباس بازی را به تن کنند، روی نیمکت ذخیره نشسته‌اند و منتظر مشخص شدن تکلیف بازی هستند.

۱۴:۲۰ تعداد بسیاری از هواداران دو تیم نیز پشت درب‌های بسته مانده‌اند و اجازه ورود به ورزشگاه از سوی نیروی انتظامی به آن‌ها داده نمی‌شود.

۱۴:۲۵ سعید فتاحی، رییس کمیته مسابقات سازمان‌لیگ در گف‌وگو با ایسنا درباره سرنوشت این دیدار اظهار کرد: با حل مشکل برق ورزشگاه غدیر اهواز، این دیدار با یک ربع تاخیر برگزار خواهد شد و مشکلی برای برگزاری آن وجود ندارد.

۱۴:۴۰ روابط عمومی فولاد خوزستان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد بازی امروز بدون تاخیر و راس ساعت ۱۵ آغاز می‌شود.

۱۵:۰۰ بازیکنان دو تیم در حال گرم کردن قبل از بازی هستند و مصاف دو تیم براساس اعلام سازمان لیگ از ساعت ۱۵:۱۵ آغاز خواهد شد.

فتاحی: دیدار پرسپولیس و فولاد با ۱۵ دقیقه تاخیر برگزار می‌شود


با اعلام رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ بازی پرسپولیس و فولاد با ۱۵ دقیقه تاخیر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد قرار بود ساعت ۱۵ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود که در آستانه این دیدار اخباری مبنی بر لغو مسابقه به دلیل قطعی برق ورزشگاه منتشر شد.
در همین رابطه سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان‌لیگ در گفت و گو با ایسنا درباره سرنوشت این دیدار اظهار کرد: با حل مشکل برق ورزشگاه غدیر اهواز، این دیدار با یک ربع تأخیر برگزار خواهد شد و مشکل دیگری برای برگزاری آن وجود ندارد.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین