کد خبر: ۲۵۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت در همان تحقیقات اولیه مطلع شدند که مقتول به همراه سه تن از دوستانش قصد درگیری با سرنشیان یک خودرو پراید را داشتند که در زمان آغاز درگیری سرنشینان خودروی پراید با چاقو به آنها حمله ور شدند و مقتول و دوستانش را مجروح و پس از آن از محل متواری شدند.
 معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از شهروندان جهت شناسایی عاملان نزاع و درگیری منجر به جنایت در شهرک صنعتی قیام دشت درخواست کمک کرد.

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت سرهنگ علی ولیپور گودرزی گفت: در چهارم تیر ماه امسال وقوع یک درگیری دسته جمعی در ابتدای ورودی شهرک صنعتی قیام دشت به کلانتری 174 اعلام شد که مأموران در صحنه درگیری حضور پیدا کردند و مشخص شد چند نوجوان 18 ساله مورد اصابت چاقو قرار گرفته اند که بلافاصله به بیمارستان منتقل شده اند.

گودرزی با بیان اینکه با وجود انجام اقدامات درمانی یکی از مجروحان صحنه درگیری به نام «جواد»(18ساله) به علت شدت جراحات و اصابت جسم تیز به سینه فوت کرده است اظهار کرد: بلافاصله پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد تشکیل و ضمن هماهنگی با دادگاه عمومی و انقلاب خاوران، پرونده جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت در همان تحقیقات اولیه مطلع شدند که مقتول به همراه سه تن از دوستانش قصد درگیری با سرنشیان یک خودرو پراید را داشتند که در زمان آغاز درگیری سرنشینان خودروی پراید با چاقو به آنها حمله ور شدند و مقتول و دوستانش را مجروح و پس از آن از محل متواری شدند.

وی ادامه داد: با بررسی دوربین های مداربسته تصاویر افراد حاضر در نزاع و درگیری شناسایی شد که در ادامه هماهنگی های لازم با دادگاه عمومی و انقلاب خاوران جهت انتشار بدون پوشش تصاویر این افراد جهت شناسایی و دستگیری انجام شده است.

گودرزی در پایان گفت: از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی هویت صاحبان تصاویر شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055428 در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

شهر قیامدشت در ۱۵ کیلومتری جاده خاوران که از شمال به ارتفاعات توچال، از شرق به شهرستان پاکدشت، از جنوب به بزرگراه امام رضا (ع) و از غرب به شهرک صنعتی خاوران متصل است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین