|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۲۵۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
اگر مسئولان این باشگاه هندی موفق به جذب اسپانسر شوند قصد داریم در جام فجر و جام ریاست که قرار است اسفندماه در کیش برگزار شود شرکت کنیم و من نیز هدایت این تیم را بر عهده داشته باشم.
دارنده مدال‌های طلای جهان و نقره المپیک با بیان اینکه به عنوان مربی در یکی از باشگاه‌های هند فعالیت دارد گفت: موضوع مربیگریم در تیم ملی هند را تکذیب می‌کنم اما حتمال دارد در صورت جذب حامی مالی توسط یک تیم هندی،هدایت این تیم را در جام فجر و جام ریاست بر عهده داشته باشم.

محمد باقری معتمد در گفتگو با ایسنا، درباره برخی خبرها مبنی بر اینکه هدایت تیم تکواندوی هند را بر عهده گرفته است، خاطرنشان کرد: تصویر کارتی را که من منتشر کردم فقط مربوط به کارت کوچینگ است. فدراسیون جهانی تکواندوکاران و مربیان را در تمام دنیا ملزم کرده تنها با گرفتن این کارت می‌توانند در رقابت‌های مختلف مربیگری و کوچ کنند.

وی افزود: طی یکسال گذشته در سمینارهای مختلف در برخی کشورها شرکت کردم و مرتبه آخر نیز چند بار به هند رفتم و مربیگری یک باشگاه هندی را بر عهده گرفتم. اگر مسئولان این باشگاه هندی موفق به جذب اسپانسر شوند قصد داریم در جام فجر و جام ریاست که قرار است اسفندماه در کیش برگزار شود شرکت کنیم و من نیز هدایت این تیم را بر عهده داشته باشم.

دارنده مدال‌های طلای جهان و نقره المپیک با بیان اینکه علاوه بر کارت مربیگری آسیا موفق به دریافت کارت مربیگری قاره اروپا پس از شرکت در سمینار کشور هلند شده است، خاطرنشان کرد: کارت مربیگری من را فدراسیون تکواندو ایران باید صادر می‌کرد اما چون دو سه سالی است که با آن‌ها دچار مشکل شده‌ام این کار را برای من انجام ندادند و من مجبور شدم از طریق کشور هند اقدام کنم. به هر حال گرفتن این کارت برای آینده کاری ام لازم است و هر ساله نیز تمدید می‌شود.

باقری معتمد در پایان با تاکید بر اینکه برنامه‌اش قبول هدایت یکی از تیم‌های ملی در جهان است، گفت: در این راه هیچکس و از جمله فدراسیون تکواندو به من کمکی نکرد و خودم به تنهایی و البته با کمک آقای بحری مدیر برنامه‌ام در سمینارهای مختلف خارجی شرکت کردم و اهداف زیادی در مربیگری دارم که آن‌ها را دنبال می‌کنم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین