مدیرعامل بیمه ایران خبر داد:
مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به آمار فروش بیمههای زندگی در سال ۱۳۹۷ هم گفت: با اقدامات صورت گرفته در بیمه ایران برای اولین بار در این سال شاهد افزایش ۴۲ درصدی فروش بیمههای زندگی در این شرکت بودیم.
مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به ایجاد زیرساخت های لازم و تدارکات گسترده شرکت سهامی بیمه ایران، از وقوع انقلابی شگرف در بیمه های زندگی بیمه ایران از سال آینده خبر داد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از بیمه ایران؛ پورکیانی رئیس هیاتمدیره و مدیرعامل بیمه ایران، در نشستی خبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که با حضور نزدیک به یکصد خبرنگار، صبح سه شنبه 16 بهمن برگزار شد، با اشاره به اینکه برای نخستین بار در این شرکت حوزه بیمههای زندگی از غیر زندگی جدا شده و امور مربوط به بیمههای زندگی بهصورت تخصصی دنبال میشود، از تشکیل شورای راهبردی بیمههای زندگی در این شرکت و برنامهریزیهای گسترده آن برای ایجاد تحول در فروش و توسعه بیمههای زندگی خبر داد و گفت: انقلاب بیمههای زندگی در بیمه ایران آغاز شده و تا سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد یافت.
پورکیانی افزود: افزایش سهم پرتفوی بیمههای زندگی اولویت اصلی شرکت سهامی بیمه ایران در سال ۱۳۹۸ خواهد بود و با توجه به تبلیغات متنوعی که برای معرفی این رشته صورت داده ایم، انتظار داریم شاهد بهکارگیری ظرفیتهای بومی و محلی تمامی استان ها به منظور رشد قابلتوجه در فروش بیمههای زندگی باشیم.
مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به آمار فروش بیمههای زندگی در سال ۱۳۹۷ هم گفت: با اقدامات صورت گرفته در بیمه ایران برای اولین بار در این سال شاهد افزایش ۴۲ درصدی فروش بیمههای زندگی در این شرکت بودیم.
وی افزود: همچنین رشد ۱۵۰ درصدی پرتفوی بیمههای زندگی به دلیل تجمیع همه فعالیتهای بیمه زندگی در شرکت سهامی بیمه ایران رخداده است. از سوی دیگر، با بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان فروش بیمه زندگی در سال ۹۷، نسبت حق بیمه زندگی به کل حق بیمه فروختهشده در این سال برای اولین بار به بیش از ۸ درصد کل حق بیمه دریافتی رسیده که یک رکورد برای بیمه ایران محسوب میشود.
پورکیانی تصریح کرد: بدین ترتیب بیمه ایران موفق شده است الزام برنامه ششم در خصوص حدنصاب بیمههای عمر را قبل از اتمام این برنامه رعایت کند.
مدیرعامل بیمه ایران اظهار امیدواری کرد برنامههای گسترده بیمه ایران در سال ۹۸ درزمینه فرهنگسازی بیمههای زندگی بتواند به بزرگ شدن سبد بیمه در کشور منجر شده و کل صنعت بیمه از این اقدامات منتفع شوند.
آقای پورکیانی افزود: تمرکز این شرکت تا سال ۱۴۰۰ بر بیمههای زندگی خواهد بود و برنامههای مشخصی در این خصوص تدوین شده که اجرای آزمایشی آنها در سال ۹۷ نتایج بسیار امیدوارکنندهای را رقم زده و ان شاء الله شاهد انقلاب و تحولی بزرگ در این حوزه در سال ۹۸ خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه بیمه ایران در 10 ماهه امسال 29 درصد رشد در صدور داشته است، گفت: امسال کاهش چشمگیری در نسبت خسارت داشته ایم و امیدواریم در پایان سال نسبت خسارت را از 67 درصد هم کمتر کنیم.
رییس هیات مدیره بیمه ایران افزود: حجم مطالبات بیمه ایران به 4500 میلیارد تومان رسیده بود که با یک برنامه ریزی دقیق امسال توانستیم 18 درصد آن را کاهش دهیم.
وی در ادامه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و گفت : برای راننده محور شدن بیمه شخص ثالث نیاز به ایجاد زیرساخت ها و اطلاعاتی هست که سایر نهادها باید در اختیار ما قرار دهند.
پورکیانی اضافه کرد: در گذشته ضریب خسارت بیمه شخص ثالث بیمه ایران حدود 130 درصد بود که با تدابیر اندیشیده شده امسال به 105 درصد رسیده و بازهم کاهش خواهد یافت.
پورکیانی با اشاره به اینکه زیان انباشته بیمه ایران از سال 90 شروع شده است، افزود: از 5200 میلیارد تومان زیان انباشته، حدود 3000 میلیارد تومان مربوط به تغییر روش ذخیره گیری و حدود 3100 میلیارد تومان هم مربوط به زیان بیمه شخص ثالث بوده است. این زیان انباشته ناشی از شفاف سازی است که بیمه ایران درپیش گرفته است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از بیمه ایران؛ پورکیانی رئیس هیاتمدیره و مدیرعامل بیمه ایران، در نشستی خبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که با حضور نزدیک به یکصد خبرنگار، صبح سه شنبه 16 بهمن برگزار شد، با اشاره به اینکه برای نخستین بار در این شرکت حوزه بیمههای زندگی از غیر زندگی جدا شده و امور مربوط به بیمههای زندگی بهصورت تخصصی دنبال میشود، از تشکیل شورای راهبردی بیمههای زندگی در این شرکت و برنامهریزیهای گسترده آن برای ایجاد تحول در فروش و توسعه بیمههای زندگی خبر داد و گفت: انقلاب بیمههای زندگی در بیمه ایران آغاز شده و تا سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد یافت.
پورکیانی افزود: افزایش سهم پرتفوی بیمههای زندگی اولویت اصلی شرکت سهامی بیمه ایران در سال ۱۳۹۸ خواهد بود و با توجه به تبلیغات متنوعی که برای معرفی این رشته صورت داده ایم، انتظار داریم شاهد بهکارگیری ظرفیتهای بومی و محلی تمامی استان ها به منظور رشد قابلتوجه در فروش بیمههای زندگی باشیم.
مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به آمار فروش بیمههای زندگی در سال ۱۳۹۷ هم گفت: با اقدامات صورت گرفته در بیمه ایران برای اولین بار در این سال شاهد افزایش ۴۲ درصدی فروش بیمههای زندگی در این شرکت بودیم.
وی افزود: همچنین رشد ۱۵۰ درصدی پرتفوی بیمههای زندگی به دلیل تجمیع همه فعالیتهای بیمه زندگی در شرکت سهامی بیمه ایران رخداده است. از سوی دیگر، با بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان فروش بیمه زندگی در سال ۹۷، نسبت حق بیمه زندگی به کل حق بیمه فروختهشده در این سال برای اولین بار به بیش از ۸ درصد کل حق بیمه دریافتی رسیده که یک رکورد برای بیمه ایران محسوب میشود.
پورکیانی تصریح کرد: بدین ترتیب بیمه ایران موفق شده است الزام برنامه ششم در خصوص حدنصاب بیمههای عمر را قبل از اتمام این برنامه رعایت کند.
مدیرعامل بیمه ایران اظهار امیدواری کرد برنامههای گسترده بیمه ایران در سال ۹۸ درزمینه فرهنگسازی بیمههای زندگی بتواند به بزرگ شدن سبد بیمه در کشور منجر شده و کل صنعت بیمه از این اقدامات منتفع شوند.
آقای پورکیانی افزود: تمرکز این شرکت تا سال ۱۴۰۰ بر بیمههای زندگی خواهد بود و برنامههای مشخصی در این خصوص تدوین شده که اجرای آزمایشی آنها در سال ۹۷ نتایج بسیار امیدوارکنندهای را رقم زده و ان شاء الله شاهد انقلاب و تحولی بزرگ در این حوزه در سال ۹۸ خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه بیمه ایران در 10 ماهه امسال 29 درصد رشد در صدور داشته است، گفت: امسال کاهش چشمگیری در نسبت خسارت داشته ایم و امیدواریم در پایان سال نسبت خسارت را از 67 درصد هم کمتر کنیم.
رییس هیات مدیره بیمه ایران افزود: حجم مطالبات بیمه ایران به 4500 میلیارد تومان رسیده بود که با یک برنامه ریزی دقیق امسال توانستیم 18 درصد آن را کاهش دهیم.
وی در ادامه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و گفت : برای راننده محور شدن بیمه شخص ثالث نیاز به ایجاد زیرساخت ها و اطلاعاتی هست که سایر نهادها باید در اختیار ما قرار دهند.
پورکیانی اضافه کرد: در گذشته ضریب خسارت بیمه شخص ثالث بیمه ایران حدود 130 درصد بود که با تدابیر اندیشیده شده امسال به 105 درصد رسیده و بازهم کاهش خواهد یافت.
پورکیانی با اشاره به اینکه زیان انباشته بیمه ایران از سال 90 شروع شده است، افزود: از 5200 میلیارد تومان زیان انباشته، حدود 3000 میلیارد تومان مربوط به تغییر روش ذخیره گیری و حدود 3100 میلیارد تومان هم مربوط به زیان بیمه شخص ثالث بوده است. این زیان انباشته ناشی از شفاف سازی است که بیمه ایران درپیش گرفته است.
ارسال نظر