|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۲۵۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
ز سردار پاکپور که نقش بسیار ارزشمندی در خدمات رسانی داشته‌اند تشکر می‌کنم ایشان تلاش‌های زیادی در حوزه امنیت کشور دارند امروز دشمنان ایران قصد دارند در بخشهای مختلف امنیت کشور صدمه بزند. رکن رکین امینت کشور آقای پاکپور و نیروی زمینی سپاه است.
 رئیس مجلس شواری اسلامی با بیان این که تمام نهادها و دستگاه‌های کشور باید قدردان زحمات نیروی زمینی سپاه و حوزه بهداری این نیروگاه شوند، تاکید کرد که سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت باید مددکار این نیرو باشند.

علی لاریجانی پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای اقتدار بهداری رزم نیروی زمینی سپاه پاسداران اسلامی گفت: از شما تشکر می‌کنم که کارهای ارزشمندی انجام دادید. امروز گوشه‌ای از خدمات شما عزیزان را در این رزمایش دیدم، بازدید از این خدمات و این دستاوردها برای من خیلی مسرت بخش بود من شاهد روحیه اول انقلاب در تلاش‌های شما عزیزان سپاه بودم.

وی افزود: البته پیشتر از برخی از فعالیت‌های نیروی زمینی سپاه در غرب، شمال، شرق و جنوب ایران دیدار داشتم. در شرایط بسیار سختی کارهای بزرگی انجام دادید. من شاهد خدمات رسانی عظیم شما به مردم و محرومین بودم که بسیار کار ارزشمندی است و واقعاً ستایش برانگیز است. از زمانی که انقلاب پیروز شد و سپاه پاسداران انقلاب تأسیس شد چند ویژگی موجب افزایش توان و قوام آن شد.

رئیس مجلس در خصوص این ویژگی‌ها توضیح داد: اولین ویژگی مسئولیت شناسی سپاه نسبت به انقلاب اسلامی بود. کسانی که در آن زمان وارد سپاه شدند یک حس مسئولیت شناسی نسبت به انقلاب و ارزشهای انقلاب داشتند. در آن زمان که مشکلاتی وجود داشت مانند تجزیه طلبی و ترور، سپاه احساس مسئولیت می‌کرد و هنگام جنگ هم خود را دارای مسئولیت دانست و به موضوع جنگ ورود کرد. ویژگی دوم در این خصوص روحیه مجاهدانه بود. این روحیه از ابتدای تأسیس سپاه در آن وجود داشت. هدف سپاه این بود که با همه وجود از وظایف خود نسبت به انقلاب صیانت کند. آنها همچنین این احساس را به نیروهای بسیجی القا کردند. از درون این ویژگی‌ها که بیان کردم کارهای خارق العاده ای ایجاد شد. شما شاهد هستید که مقام معظم رهبری در شرایط کنونی کشور مسئله مدیریت جهادی را امری لازم دانستند چرا که با حرکتهایی که در آن مدیریت جهادی باشد می‌توان کارهای بزرگ انجام داد. خدمات شما هم نمونه‌ای از مدیریت جهادی است.

لاریجانی تاکید کرد: همه بخشها در کشور باید قدردان شما باشند. کارهای شما متناسب با شرایط و آموزش افراد برای خدمات رسانی و احساس مسئولیت شما نسبت به محرومین و این خدمات رسانی‌های عظیم شما مانند معجزه می‌ماند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شما باید قدر خودتان را بدانید. دیگر بخشهای کشور مانند وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه باید مددکار شما باشد. چرا که این موضوع موجب تسهیل خدمت رسانی شما عزیزان به محرومین خواهد شد. این موارد با هزینه اندکی صورت می‌گیرد. من این موضوع را در بودجه توصیه می‌کنم که وزارت بهداشت این موضوع را مورد توجه قرار دهد و به بخش بهداشت و درمان سپاه کمک شود. من توصیه می‌کنم که صدا و سیما خدمت رسانی شما را برای مردم اطلاع رسانی کنند چرا که اطلاعات مردم در این خصوص کم است. عدم اطلاع رسانی از خدمات شما ظلم است. چرا که اطلاع رسانی این خدمات موجب امیدواری مردم می‌شود. اتفاقاً اکنون که در دهه مبارک فجر قرار داریم فرصتی است که این خدمات به نمایش گذاشته شود که مردم هم شاهد زحمات شما باشند.

وی خطاب به فرمانده نیروی زمینی سپاه بیان کرد: از سردار پاکپور که نقش بسیار ارزشمندی در خدمات رسانی داشته‌اند تشکر می‌کنم ایشان تلاش‌های زیادی در حوزه امنیت کشور دارند امروز دشمنان ایران قصد دارند در بخشهای مختلف امنیت کشور صدمه بزند. رکن رکین امینت کشور آقای پاکپور و نیروی زمینی سپاه است.

لاریجانی در پایان بیان کرد: آقای پاکپور ما شاهد زحمات شما در مناطق بسیار سخت بودیم. از سردار عظیمی هم که راه‌های سخت در مناطق دشوار برای صیانت از مرزهای کشور ایجاد کردند تشکر می‌کنم. این موضوع دارای اهمیت است که همه بخشهای کشور قدردان زحمات شما باشند. من شاهد هستم که فرماندهان ارشد شما عزیزان مانند سردار پاکپور به زندگی خود نمی‌پردازد و تماماً مشغول صیانت از امنیت کشور است. ما باید از این زحمات قدردانی کنیم. امیدوارم در آینده خبرهای بهتری در حوزه‌های اقتصادی و امنیتی کشور شاهد باشیم.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین