کد خبر: ۲۴۹۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
با تلاش ماموران انتظامی طی دو روز گذشته در شهرستان‌های سراوان و ایرانشهر طی سه عملیات جداگانه با قاچاقچیان مسلح، سه باند بزرگ مواد مخدر منهدم و یک تن و ۶۹۲ کیلو گرم تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام سه باند بزرگ توزیع مواد مخدر و کشف یک تن و ۶۹۲ کیلو تریاک طی سه عملیات جداگانه در دو روز گذشته خبر داد.

از پایگاه خبری پلیس، سرتیپ دوم پاسدار «حسین رحیمی» ضمن تشریح این خبر گفت: با تلاش ماموران انتظامی طی دو روز گذشته در شهرستان‌های سراوان و ایرانشهر طی سه عملیات جداگانه با قاچاقچیان مسلح، سه باند بزرگ مواد مخدر منهدم و یک تن و ۶۹۲ کیلو گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان به هلاکت رسیدن یک قاچاقچی و دستگیری یک تن دیگر در این عملیات‌ها، افزود: با تلاش ماموران سه دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف و دو قبضه سلاح جنگی و مقادیری مهمات مربوطه نیز کشف شد.

سردار رحیمی در ادامه تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی استان و فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر با انهدام دو باند سارقان خودرو و موتورسیکلت شش سارق حرفه‌ای را دستگیر و ۵۰ فقره سرقت را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تعامل گسترده و سازنده مردم با پلیس، خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت داشتن هر گونه اطلاعات و اخبار مراتب را طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین