|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۲۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴
«این تصمیم که به درخواست وکیل شاکیان پرونده تخلفات سعید مرتضوی مطرح شده بود مورد موافقت بازپرس پرونده نیز قرار گرفته است.»
وکیل کارگرانی که علیه عملکرد سعید مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی شکایت کرده‌اند، از واگذاری ادامه تحقیقات پرونده رسیدگی به تخلفات اتفاق افتاده در سازمان تامین اجتماعی در دوران تصدی‌گری او به وزارت اطلاعات خبر داد.

«مصطفی ترک همدانی» با اعلام این خبر گفت: این تصمیم که به درخواست وکیل شاکیان پرونده تخلفات سعید مرتضوی مطرح شده بود مورد موافقت بازپرس پرونده نیز قرار گرفته است.
وی در خصوص دلایل این درخواست یادآور شد: به موجب قانون «ارتقاء سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد اداری» کار‌شناسان وزارت اطلاعات می‌توانند به عنوان ضابط قضایی خاص به پرونده‌های مربوط به مفاسد اقتصادی کلان رسیدگی کنند.
این وکیل دادگستری ادامه داد: براین اساس چون شکایت کارگران معترض به عملکرد مدیرعامل پیشین سازمان تامین اجتماعی برمبنای گزارش هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی طرح شده و در ادامه تشکیل پرونده قضایی نیز تحقیقات بازپرسی تا اندازه‌ای صورت گرفته است بنابراین ادامه روند تکمیل این پرونده به استناد قانون به وزارت اطلاعات محول شده است.
وی افزود: براین اساس پس آنکه کار‌شناسان وزارت اطلاعات در مقام ضابط قضایی خاص، تحقیقات مربوط به این پرونده را تکمیل کردند، پرونده شکایت از سعید مرتضوی برای ادامه سیر قانونی دوباره به شعبه بازپرسی ارجاع داده خواهد شد.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین