|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۲۴۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸
فرمانده هنگ مرزی ارومیه از افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در مرزهای ارومیه خبر داد.
 فرمانده هنگ مرزی ارومیه از افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در مرزهای ارومیه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی علی پور در نشست خبری با اصحاب رسانه بابیان اینکه در طول ١٠ماه گذشته با اقدامات جدی هنگ مرزی در خصوص مبارزه با قاچاق کالا میزان کشفیات هنگ مرزی ارومیه افزایش یافته است افزود: ارومیه ١٦٠کیلومتر مرز مشترک با ترکیه و عراق دارد که با هوشمندی مرزبانان ارومیه در سال جاری ٢٢٧کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که نسبت به سال گذشته ١٠٠درصد افزایش کشفیات را نشان می‌دهد.

سرهنگ علی پور بااشاره به اینکه در١٠ماه گذشته تعداد ٤١هزار و ٨٣١ ثوب البسه از مرزهای ارومیه کشف شده است تصریح کرد: کشف ٦هزار رأس احشام، ٣میلیون و١٨٩ هزار نخ سیگار، یکصد هزار و٣٠٠ بطری سموم کشاورزی، ٣هزار و٥٩١ بطری داروی دامی، ٥٧هزار و ٦٣٠ قرص داروی انسانی ازجمله کشفیات هنگ مرزی ارومیه از کشفیات هنگ مرزی ارومیه است.

وی با اشاره به اینکه مرزبانان ارومیه ٢٤ساعته با تمام تجهیزات روز دنیا مرزها را کنترل می‌کنند خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده در سال جاری ٨٩ دستگاه خودرو کشف وضبط شده که در این راستا ١٤٦ نفر نیز دستگیر و به مراجع ذیربط ارجاع داده شده اند.

فرمانده هنگ مرزی ارومیه ادامه داد: با رایزنی‌های انجام شده و بازدید نمایندگان مجلس از گمرکات، طرح‌هایی برای اشتغال زایی و انتقال سوخت توسط مرزنشینان در دستور کار قرار گرفته که در صورت تصویب مجلس عملیاتی خواهند شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین