|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۲۴۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
در طول یک سال و نیم گذشته با حضور برخی نمایندگان استان، جلسات مکرری را با شورایاران نیمی از ۳۵۴ محله پایتخت داشتیم که این جلسات مصوبات موثری را در راستای حل مشکلات مردم به دنبال داشته است.
  فرماندار تهران گفت: حتی یک رای در ۳ انتخابات گذشته در تهران باطل نشده است.

عیسی فرهادی ظهر پنج شنبه در نشست بررسی مشکلات شهرستان تهران، که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار شد، طی سخنانی گفت: در حوزه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، اقدامات جدی در دولت تدبیر و امید صورت گرفته و تنها در یک روستا، نسبت به مقابله و تخریب بیش از ۴هزار بنای غیرمجاز اقدام شده است.

وی افزود: بالغ بر ۳۵ تعاونی با ۲۵هزار خانواده عضو  در شهر تهران داریم که باید نسبت به حل و فصل مشکلات انها اقدام کنیم.

فرماندار تهران گفت: گازرسانی کامل به تمام نقاط شهر تهران تا ۶ ماهه نخست سال آینده انجام می‌شود، اکنون بالغ بر ۸۰درصد از شبکه فاضلاب شهر تهران توسط آبفا ساماندهی شده و ۵۰درصد از انشعاب آن متصل شده است.

وی اضافه کرد: تمام مناطق شهر تهران ، از آب شرب با کیفیت برخوردارند و با تداوم عملیات عمرانی، طرح رینگ آب حضرت‌قمربنی‌هاشم(ع) در پیرامون پایتخت در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون استاندار تهران افزود: برق تهران بالغ بر یک دهم ظرفیت برق کشور را شامل شده و بخش اعظمی از شبکه‌های فرسوده آن مرمت و به روزرسانی شده است و ۱۱۳ ایستگاه مترو به طول ۲۰۰کیلومتر در شهرتهران داریم که ۴۰ ایستگاه دیگر در مرحله ساخت قرار دارد.

فرهادی گفت: در طول یک سال و نیم گذشته با حضور برخی نمایندگان استان، جلسات مکرری را با شورایاران نیمی از ۳۵۴ محله پایتخت داشتیم که این جلسات مصوبات موثری را در راستای حل مشکلات مردم به دنبال داشته است.

وی افزود: نزدیک به ۴۰۰هکتار معادن شن و ماسه در منطقه ۱۸ داشتیم که در برخی از این معادن، حفاری‌هایی با عمق ۱۱۰متر صورت گرفته است.

فرهادی گفت: در سه انتخابات اخیر، حتی یک‌رای باطل در شهر تهران نداشتیم.

وی عمده‌ترین مشکل تهران، را سیستم اداری منفعل دانست و گفت: می‌توان با ارتقا برخی از ادارات به اداره کل، نشاط و تحرک بیشتری را در تهران شاهد بود.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین