کد خبر: ۲۴۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
تجمع بزرگ بسیجیان که در استادیوم آزادی و با حضور رهبری انقلاب برگزار شد، تجربه خوبی برای ما بود و به ذهن دوستان ما رسید که کار خدمت رسانی را در چهل سالگی انقلاب اسلامی یک بار دیگر انجام دهیم و لذا ۴۰ هزار پروژه تعریف شد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: عملیات اجرایی چهل هزار طرح عمرانی زودبازده از روز جمعه ۱۲ بهمن در استان های مختلف کشور آغاز می شود و ۱۳ بهمن نیز افتتاح رسمی آن با حضور فرمانده کل سپاه و نمایندگان دولت در سازمان بسیج برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛سردار غلامحسین غیب پرور صبح امروز (چهارشنبه) در نشست خبری پیرامون آغاز عملیات افتتاح ۴۰ هزار طرح محرومیت زدایی در کشور از سوی سازمان بسیج اظهار کرد: تا الان چنین اقدامی در این حد وسیع در جمهوری اسلامی اتفاق نیافتاده است و سالگرد پیروزی انقلاب امسال مصادف با چهل سالگی انقلاب است و برخلاف افت و خیزهایی که داشتیم شاهد پویایی رشد انقلاب یک ملت هستیم و برای اینها شاکر خداوند هستیم.

وی افزود: ان‌شاءالله برخلاف خواست دشمنان ۲۲ بهمن امسال مردم ما به خیابان‌ها خواهند آمد تا به دفاع از انقلاب اسلامی بپردازند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بارها گفته شده که ریل جدید حرکت بسیج در مسیر خدمت رسانی به مردم است، گفت: اگر این ادامه داشته باشد قطعاً مسیری است که انقلاب اسلامی آن را تأیید می‌کند و البته که حق مردم هم دریافت این خدمات است.

وی بیان کرد: تجمع بزرگ بسیجیان که در استادیوم آزادی و با حضور رهبری انقلاب برگزار شد، تجربه خوبی برای ما بود و به ذهن دوستان ما رسید که کار خدمت رسانی را در چهل سالگی انقلاب اسلامی یک بار دیگر انجام دهیم و لذا ۴۰ هزار پروژه تعریف شد.

غیب پرور ادامه داد: در ۲۸ موضوع ۴۰ هزار پروژه تعریف شد که از جمله آنها پارک کودک، ایجاد کتابخانه، راه روستایی، نیروگاه‌های کوچک خورشیدی، خانه‌های بهداشتی، آب رسانی روستایی، مدارس روستایی، مراکز بهداشت، سالن‌های ورزشی و موارد دیگر را شامل می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: این پروژه‌ها از روز جمعه ۱۲ بهمن در استان‌های مختلف کشور آغاز می‌شود. اما افتتاح رسمی روز شنبه با حضور فرمانده کل سپاه و نمایندگان دولت در سازمان بسیج برگزار خواهد شد و به طور رسمی این ۴۰ هزار پروژه آغاز خواهند شد.

غیب پرور تصریح کرد: این پروژه‌ها به معنای عام کلام، هیچکدام انتفاعی نیستند و همین موضوع است که سبب می‌شود هزینه‌ها پایین آید.

وی با اشاره به گرفتاری بخشی از مردم خوزستان در سیل و ویرانی ناشی از آن در چند روز گذشته، اظهار کرد: سیل حادثه‌ای است که در چند روز اخیر رخ داده و من یک خدا قوت جانانه به دستگاه‌های مختلف و از جمله بسیج می گویم که در این زمینه وارد عمل شدند، مخصوصاً هفت صدنفر از بسیجیان ما که شب گذشته در منطقه‌ای که مردم با سیل محاصره شده بودند، وارد عمل شدند و با تمام توان امدادرسانی کردند که این فرمانی بود که از سوی سپاه به بسیجیان داده شده بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه بسیج فعلاً در صنایع بزرگ ورود نمی‌کند، گفت: ما در صنایع کوچک یک سازماندهی انجام داده ایم و با وزارت صمت وارد توافق شده ایم و در مشاغل خانگی سالانه ۳۱ هزار و ۸۰۰ واحد تولیدی شکل دادیم که هرکدام برای یک و نیم نفر شغل ایجاد می‌کند.

غیب پرور در پایان با اشاره به آنچه به عنوان تک‌خوانی یک هنرمند زن در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر مطرح شد، اظهار کرد: دیشب یک رویداد فرهنگی در کشور اتفاق افتاد و یک صحنه تأسف باری رخ داد. من به همه هنرمندان احترام می‌گذارم و به ساحت هنر هم احترام می‌گذارم و به کسانی که جشنواره هنری برگزار می‌کنند نیز درود می‌فرستیم اما به همه می گویم که ما توقع نداریم یک رویداد فرهنگی خوب، آلوده به مسائلی شود که با موازین اخلاقی ما مغایرت دارد و انتظار این است که مسئولان این جشنواره فرهنگی از مردم عذرخواهی کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین