کد خبر: ۲۴۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰
«روزبه چشمی» هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تلاش همه بازیکنان تیم ملی موفقیت در ادامه رقابت های جام ملت های آسیا است، گفت: آرزویم قهرمانی در این مسابقات است.
 «روزبه چشمی» هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تلاش همه بازیکنان تیم ملی موفقیت در ادامه رقابت های جام ملت های آسیا است، گفت: آرزویم قهرمانی در این مسابقات است.

روزبه چشمی امروز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگاراعزامی ایرنا با بیان این مطلب افزود: تمام تلاش بازیکنان و کادرفنی تیم ملی موفقیت در دیدار مقابل ژاپن است تا با لطف خداوند و دعای خیر مردم از این دیدار سربلند بیرون بیاییم.

وی گفت: تمام بازیکنان تیم ملی حتی بازیکنان نیمکت نشین با از خود گذشتگی و ایثار فقط به فکر ادامه موفقیت تیم ملی هستند تا به آرزوی خود که قهرمانی جام ملت هاست، برسیم.

هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال ایرانافزود: ما در 5 دیدار گذشته هیچ گلی دریافت نکرده ایم در حالی که 12 گل به ثمر رسانده ایم که رکورد قابل قبولی است.

بازیکن تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه به برتری برابر ژاپن خوشبین است، افزود: عملکرد عالی «علیرضا بیرانوند» در درون دروازه و بازیکنان خط دفاعی در کنار مهاجمان موفق و فرصت طلب ایران سبب شده تا رسیدن به فینال و دستیابی به جام در این دوره از رقابت ها دور از دسترس نباشد.
هفدهمین دوره جام ملت های آسیا 2019 از 15 دی ماه به میزبانی کشور امارات متحده عربی آغاز شده است و پس از برگزاری دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی تیم های ایران، ژاپن، امارات و قطر به نیمه نهایی رسیدند.

در ادامه این مسابقات ایران و ژاپن روز دوشنبه در ورزشگاه هزاء بن زاید شهر العین از ساعت 17 و 30 دقیقه به مصاف هم می روند و تیم های قطر و امارات روز سه شنبه در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی را برگزار می کنند.
تیم ملی فوتبال ایران در حالی به این مرحله از رقابت های جام ملت های آسیا راه یافته که در ۳ دوره گذشته در سال های ۲۰۰۷، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵ در مرحله یک چهارم نهایی با شکست مقابل حریفان از گردونه مسابقات کنار رفته است.
یوزهای ایرانی مصمم هستند در این دوره از مسابقات با کسب مقام قهرمانی به حسرت ۴۳ سال دوری از جام پایان دهند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین