|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۲۴۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز اعتقادداریم که باید از فرودگاه پیام حمایت کنیم. بسیاری از پروازها در ترافیک فرودگاه مهرآباد معطل می‌شوند و باید از این فرودگاه با توجه به سرمایه‌گذاری سنگینی که انجام‌شده، حمایت شود.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت مجلس و سازمان هواپیمایی کشوری از فرودگاه بین‌المللی پیام، گفت: معتقدیم باید از این فرودگاه حمایت شود.

 محمدرضا رضایی کوچی ظهر شنبه در جریان بازدید از فرودگاه فتح و فرودگاه بین‌المللی پیام که با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌ها برگزار شد، گفت: با توجه به بررسی‌های انجام‌شده تقریباً تمام هواپیماهای بزرگ کشوری می‌توانند در فرودگاه بین‌المللی پیام بنشینند.

وی اضافه کرد: ازلحاظ کیفیت باند، ترمینال‌ها و دیگر مسائل فنی این فرودگاه ظرفیت‌های بالایی دارد، طبیعی است که این فرودگاه ازلحاظ پدافند غیرعامل و اقتصاد مقاومتی کمک زیادی به اقتصاد کشور می‌کند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعتقادداریم همه نیازها و امکانات پروازها در اینجا مهیاست و سازمان هواپیمایی کشور نیز درخواست حمایت جدی از تقویت این فرودگاه به‌عنوان فرودگاه مسافربری دارد.

رضایی کوچی افزود: در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز اعتقادداریم که باید از فرودگاه پیام حمایت کنیم. بسیاری از پروازها در ترافیک فرودگاه مهرآباد معطل می‌شوند و باید از این فرودگاه با توجه به سرمایه‌گذاری سنگینی که انجام‌شده، حمایت شود.

وی در بخش دیگری به سانحه سقوط هواپیمایی بوئینگ ۷۰۷ ارتش در فرودگاه فتح اشاره کرد و گفت: در حال بررسی جعبه سیاه هستیم. آنچه در شرایط فعلی می‌توان گفت این است که خلبان به هر دلیلی باند پیام و فتح را اشتباه گرفته ولی قبل از شنیدن اطلاعات جعبه سیاه نمی‌توان نظری در این مورد داد.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین