|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۲۴۸۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
مدیر کل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شایعاتی در استان مبنی بر زنده شدن یک از افراد فوت شده، تصریح کرد: زنده بودن یکی از آنها به شدت تکذیب می‌شود.
 کامروز امینی، مدیر کل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فوت ناگهانی سه جوان در یاسوج افزود: پزشکی قانونی در محل حادثه حضور یافته و وضعیت سه پیکر را بررسی کرده است. شواهد و علایم نشان دهنده این بود که چندین ساعت از فوت سه جوان گذشته بوده است.

امینی با اشاره به شایعاتی در استان مبنی بر زنده شدن یکی از سه نفر فوت شده، تصریح کرد: زنده بودن یکی از آنها به شدت تکذیب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پزشکی که در صحنه حضور یافت با تجربه بوده و قطعا فوت آنان را در همان مرحله اولیه تشخیص داده و فوت آنها منتفی است. وقتی علایم جمود نعشی در جسد دیده می‌شود نشان از گذشت حداقل چند ساعت از فوت آنها بوده است.

مدیر کل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد دباره علت فوت این سه جوان گفت: علت فوت پس از کالبد شکافی در اسرع وقت اعلام می‌شود.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد نیز پیش از این از مرگ ۳ مرد جوان در یاسوج خبر داد.

جلال پورانفرد افزود: به محض اطلاع نیروهای اورژانس ۱۱۵ در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شدند اما هنگام رسیدن تکنسین اورژانس، مدت زیادی از مرگ آنان گذشته بود.

وی افزود: به دلیل اینکه مدت زیادی از مرگ این افراد گذشته بود نمی‌توان به صراحت در زمینه علت مرگ اعلام نظر کرد اما علت مرگ از سوی پزشکی قانونی در دست بررسی است و اعلام می‌شود.

 متاسفانه ۳ جوان به نام سیروس عسگری، رضا براتی و احسان آراسته( ۲۶ و ۲۷ و ۲۷) ساله که هر سه نفر از کارمندان دانشگاه علوم پزشکی شاغل در آزمایشگاه شهید بهشتی یاسوج و درمانگاه پاتاوه بودند، قبل از رسیدن تکنسین، جان خود را از دست داده بودند.

هر سه نفر فوت شده در منزل اجاره‌ای بین خیابانهای گلستان دو و سه در بلوار امام(بلوار شصت متری) یاسوج اقامت داشتند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین