|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۵
کد خبر: ۲۴۸۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۰
کاپیتان تیم ملی فوتبال چین، گفت: تیم ایران از کیفیت فنی بالایی برخوردار است و سعی می کنیم برابر این تیم قدرتمند به بهترین نتیجه دست یابیم.
 کاپیتان تیم ملی فوتبال چین، گفت: تیم ایران از کیفیت فنی بالایی برخوردار است و سعی می کنیم برابر این تیم قدرتمند به بهترین نتیجه دست یابیم.

به گزارش ایرنا؛ «ژنگ ژی» در نشست خبری پیش از دیدار برابر ایران در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا، اظهار داشت: ‌سال گذشته در مرحله مقدماتی جام جهانی برابر ایران بازی کرده ایم و معتقدم که آنها از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار هستند.

وی افزود: تیم ایران تاکتیک قوی و مهاجمان خطرناکی دارد که مقاومت مقابل آنان برای مدافعان چین دشوار است.

این بازیکن با ابراز رضایت از استفاده کمک داور ویدئویی در مسابقات، عنوان کرد: از طرف بازیکنان می گویم که از این روش کاملا راضی هستیم، زیرا این روش را در سوپر لیگ چین داریم. قطعا این روش موجب می شود تا داوران در صحنه های حساس، تصمیم درست را اتخاذ کنند.

ژنگ ژی در خصوص اینکه همراه با باشگاه خود به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا رسیده است، گفت: خیلی چیزها را باید در کنار یکدیگر داشته باشید تا قهرمان آسیا شوید.

وی افزود: بازیکن، مربی خوب و امکانات در این موفقیت تاثیر دارد. ما سخت کار می کنیم و امیدواریم روند موفقیت بازیکنان ادامه داشته باشد و بازیکنان خیلی خوبی پرورش داده شوند تا به این مهم برسیم.

تیم های ملی فوتبال ایران و چین، ساعت 19 و 30 دقیقه فردا (پنجشنبه) در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا در ورزشگاه «محمدبن زاید» شهر ابوظبی به مصاف هم می روند.

هفدهمین دوره جام ملت های آسیا از 15 دی ماه به میزبانی امارات آغاز شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین