|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۲۴۸۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴
احسان حدادی گفت: با کسی پدرکشتگی نداریم امیدوارم خیلی زود تمرینات آغاز شود
 احسان حدادی گفت: با کسی پدرکشتگی نداریم امیدوارم خیلی زود تمرینات آغاز شود

به گزارش ایسنا،احسان حدادی در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:اینجا خانواده دوومیدانی است از چه کسی قهر کنیم. اینجا جا داشت عذرخواهی هم بکنم من دیر رسیدم و صالحی امیری هم با بنده تماس گرفتند من در ترافیک مانده بودم. من در مسافرتی بودم و الان رسیدم حتی لباس هایم را در ماشین عوض کردم.

وی ادامه داد: با صالحی امیری جلسه‌ای داشتیم که به من دستور دادند که بگویم مبالغی که برای آمادگی المپیک نیاز است چقدر است. من لیست را آماده کردم و گفتم اگر بخواهیم در المپیک بهترین نتیجه را بگیریم با قهرمانان دنیا مقایسه کردم و اعلام کردم که ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیارد می شود. حالا کسی می‌تواند با ۲ میلیارد جمع کند یکی با ۵۰۰ میلیون و کسی هم با ۵ میلیارد جمع می‌کند ولی در کل رقمی که برای المپیک در کشورهای دیگر هزینه می‌شود برای یک سال و نیم مبلغی معادل ۵۰۰ هزار دلار تقریبا می‌شود.

این مبلغ را اعلام کردم و دیگر تصمیم گیری با دوستان است، اگر بتوانند این مبلغ را فراهم کنند در بهترین شرایط ما تمرین می‌کنیم اگر هم نشود و شرایط مثل گذشته و روال سابق که هزینه‌های معقولی می‌شد که حتی یک ریالش هم به جیب من نمی‌رفت همان خواهد شد.  من تمام تلاشم را با کف هزینه‌ها می‌کنم. آن ماکسیمم هزینه بود ولی با دو میلیارد ۳ میلیارد هم می‌شود. اصلا بحث پول نیست بحث مربی و امکانات اولیه است تا ان شاءالله در المپیک بهترین نتیجه را بگیریم.

وی در ادامه در مورد آغاز تمرینانش گفت: هیچ اختلافی وجود ندارد. ما دوست هستیم و همه به هم لبخند می‌زنند فقط کمی ناملایمتی ها هست ولی اختلاف نیست. شیرینی ورزش این است که ورزشکار اعتراص می‌کند و مدیریت می‌گوید پول نیست اینها همیشه اتفاق می‌افتد. خوبی ورزش این است زمانی که روی سکو می‌ایستی یاد اینها می‌افتی  و گریه می‌کنی. امیدوارم زود خیلی زود تمریناتم را آغاز کنم، اکنون هم هر روز تمرین می‌کنم و امیدوارم که بهتربن شرایط مهیا شود تا در المپیک بهترین نتیجه را بگیرم.

وی با گلایه از برگزار کننده این مراسم گفت: گلایه‌ای دارم از برگزار کننده. از بچگی  رسم است که از بزرگترها تشکر می‌کنند. در این مراسم همه مربیان را دیدم که حضور داشتند و از انها تقدیر شد و فقط مربی من نبود. من فکر می‌کنم بچه سرراهی دوومیدانی بودم که شاید بدون مربی مدال آوردم. حسین توکلی در دو سال گذشته زحمت زیادی برای من کشید توقع داشتم امشب اینجا می‌بود یا اسمش یاد می‌شد. کاش همانطور که مدیریت یاد می‌گیریم در هر بخشی کمی هم به رفتار درست و محبت کردن اهمیت دهیم. وقتی به مربی انگیزه می‌دهی او هم با دل و جان کار می کند.
وی در پاسخ به این سوال که کمیته فنی با حضور توکلی در اردوهای مخالف است گفت: قطعا توکلی که در اردوهای من من حاضر است با صحبت‌هایی که با صالحی داشتم گفتم بحث توکلی بحث مربی گری وی به کنار، از نظر روحی خیلی می تواند به من کمک کند. هر ورزشکاری دکتر روان شناس دارد او هم فکر نمی‌کنم ایرادی داشته باشد به من کمک کند. ایشان قهرمان المپیک است و اگر در رشته خود قهرمان المپیک داشتیم در کنار من بود نیاز نبود از رشته دیگر انتخاب کنم. در دوومیدانی کسی که بداند دغدغه المپیک چیست نداریم. ان شاءالله ما هم در آینده به بچه‌های دوومیدانی کمک کنیم.

وی در پاسخ به سوال که صالحی امیری ابراز امیدواری کرد مشکل شما و فدراسیون دوومیدانی به زودی تمام می شود نظر شما چیست گفت: داستانی نبوده بحث مربی بوده، نه من با کیهانی پدرکشتگی دارم نه او با من. درست است که وقتی مدال طلا می آورم فرودگاه نمی‌آیند اما پدرکشتگی نداریم. امیدوارم همه این مشکلات حل شود.

وی در خصوص مربی‌اش گفت: با مربی ام مک ویلکینز صحبت کردم و مبلغ دو ماه گذشته را پرداخت کرده‌ام. وی فعلا اینترنتی با من کار می‌کند و فعلا با او کار می‌کنم. امیدوارم تا المپیک بتوانم در کنار ورزشکاران چینی کار کنم اگر هم امکانش باشد ورزشکاران چینی ۲۰ روز به ایران بیایند.

وی در خصوص اینکه آیا این حواشی تاثیر منفی در کارتان نداشته گفت: حاشیه‌ای نبوده است اینها دغدغه‌هایی بوده است من درخواست پول نکردم. گفتم مربی و امکانات می‌خواهم فدراسیون گفت نمیتواند بدهد من هم گفتم چشم. نمی‌توانید بدهید در المپیک هم اگر این طور هزینه کنیم نتیجه طلای المپیک نمی‌شود. باید هدفمان طلای المپیک باشد که بتوانیم نقره و برنز کسب کنیم. اگر هدفمان ششمی باشد به فینال هم نمی‌رسیم. یه عده گفتند احسان یک میلیارد و هشتصد می‌خواهد یه عده گفتند ۴ و ۸۰۰ می‌خواهد اما بحث سر امکانات اولیه مربی فیزیو تراپ و اردو است ... اینها است.

وی افزود: دو سال است حقوقی از فدراسیون نمی‌گیرم قطعا کسی که در المپیک مدال می‌آورد و تنها مدال آور این خانواده است باید انتظارات بیشتری داشته باشد. من اگر در همین هتل المپیک هم تمرین کنم مدال آسیا را می‌آورم ولی می‌خواهم بهترین نتیجه را در المپیک بگیریم.

وی در پایان گفت: بستگی به مبلغی دارد که با مک و سایر بسته می‌شود چون مک نمی‌تواند ایران بیاید و گفته باید ۲۰ روز تا یک ماه به آنجا بروم. اگر بتوانیم قبل قهرمانی آسیا در کیش و یا اروپا تمرین کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین