|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۹
کد خبر: ۲۴۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵
رسانه‎ها مدعی شدند ادن هازارد با رئال مادرید به توافق رسیده و قرار است این بازیکن از تابستان آینده کارش را با تیم اسپانیایی ادامه دهد.
 به نظر می‌رسد آینده ادن هازارد در تیمی به غیر از تیم فوتبال رئال مادرید نیست. در مصاحبه اخیر ستاره بلژیکی یک بار دیگر از احتمال پیوستن به تیم اسپانیایی گفت و احتمال دارد که شایعات درباره جدایی او از چلسی درست باشند.

رسانه‌ها خبر توافق این بازیکن با رئال مادرید را هم مطرح کردند و گفته می‌شود قرار است او در ازای قراردادی با مدت ۵ سال که برایش درآمد سالانه ۱۳ میلیون یورویی به همراه خواهد داشت و ۳.۵ میلیون یورو هم پاداش در آن در نظر گرفته شده به رئال ملحق شود. همچنین اگر او بتواند در رئال مادرید برنده توپ طلا شود یک میلیون و اگر با تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود ۱.۵ میلیون یورو دیگر پول خواهد گرفت.

اگر این توافق حاصل شده باشد هازارد در تابستان به مادرید ملحق خواهد شد. این در حالی است که این بازیکن قبلا هم احتمال جدایی از چلسی را رد نکرده بود و گفته بود با این که در تیم لندنی شرایط خوبی دارد، اما همیشه دوست دارد کارش را در لیگی خارج از لیگ برتر انگلیس ادامه دهد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین