|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۰
کد خبر: ۲۴۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
مدیر مرکز همایش‌های قرآنی و بین المللی استان همدان گفت: نمایشگاه موزه عبرت ایران و ضد تروریسم به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت اداره کل اطلاعات همدان در مرکز همایش های قرآنی و بین المللی همدان از یکم تا بیست و دوم بهمن پذیرای علاقمندان است‌.
 ‌مدیر مرکز همایش‌های قرآنی و بین المللی استان همدان گفت: نمایشگاه موزه عبرت ایران و ضد تروریسم به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت اداره کل اطلاعات همدان در مرکز همایش های قرآنی و بین المللی همدان از یکم تا بیست و دوم بهمن پذیرای علاقمندان است‌.

‌رضا سراجق در گفت و گو با ایسنا،‌ هدف از راه اندازی این نمایشگاه را زنده کردن خاطرات انقلاب اسلامی به ویژه شهدای استان عنوان کرد و افزود: علاقمندان برای بازدید از این موزه می‌توانند از ساعت 16 تا 20 از این نمایشگاه بازدید کنند و نوبت صبح نیز پذیرای مدارس و ادارات خواهیم بود‌.

وی با بیان اینکه بخشی از این موزه به شهدای ترور استان همدان می پردازد، تصریح کرد: در این موزه مردم با بخشی از فعالیت‌ها و تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) آشنا شده و از این آرشیو به نمایش گذاشته شده، بهره‌مند می شوند.

سراجق بیان کرد: سعی شده در این نمایشگاه گوشه ای از رشادت‌‎های مردم و مسئولان انقلابی کشور در مبارزه با طاغوت، اقدامات تروریستی دشمن و همچنین بخشی از فعالیت‌های عملیاتی و اطلاعاتی ضد تروریسم ایران به نمایش گذاشته شده است‌.

وی با بیان اینکه نسل جدید باید با وقایع تاریخ معاصر و مبارزات مردم با رژیم طاغوت آشنا شوند، گفت: سلسله رویدادهایی که قبل از انقلاب تاکنون برای شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته در این نمایشگاه به تصویر کشیده شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین