|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۷
کد خبر: ۲۴۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
مارچلو لیپی در نشست خبری قبل از بازی با ایران در خصوص اینکه 2 بازیکن تیم ملی چین مصدوم هستند و وضعیت کلی تیمش را چطور می بیند گفت: تقریبا همه بازیکنان ما آماده بازی فردا هستند ولی در تمرین عصر امروز منتظر هستیم تا 18 نفر اصلی را انتخاب کنیم.
 سرمربی تیم ملی فوتبال چین گفت: همه چینی‌ها آماده بازی با ایران هستند.

مارچلو لیپی در نشست خبری قبل از بازی با ایران در خصوص اینکه 2 بازیکن تیم ملی چین مصدوم هستند و وضعیت کلی تیمش را چطور می بیند گفت: تقریبا همه بازیکنان ما آماده بازی فردا هستند ولی در تمرین عصر امروز منتظر هستیم تا 18 نفر اصلی را انتخاب کنیم.

* ایران از بهترین‌های آسیا است

سرمربی تیم ملی فوتبال چین در پاسخ به این سوال که ایران را چه طور تیمی می‌بیند چون آنها تا به حال نباخته اند گفت: ایران یکی از بهترین تیم های آسیا است و در جام جهانی هم حضور داشت.آنها تیمی فیزیکی هستند و کیفیت خوبی دارند ولی ما هم توانایی هایی داریم و سعی می کنیم از شانس‌مان استفاده کرده و از موقعیت هایمان بهره ببریم.

* ریسک کردن مقابل ایران خطرناک است

وی تاکید کرد:در بازی با ایران اصلا نمی شود ریسک و اشتباه کرد چون ریسک کردن مقابل این تیم خیلی خطرناک است.ما باید بهترین عملکرد را در این بازی نشان بدهیم و اصلا فرصت ریسک نداریم.

* مقابل ایران حق اشتباه نداریم

لیپی در ادامه نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگار چینی که در بازی قبل روی ضربه آزاد گل خوردیم و در این بازی چه برنامه ای دارید گف: من همانطور که گفتم مقابل ایران حق هیچ اشتباهی نداریم. آنها تیم خوب و قوی هستند و باید با دقت بازی کنیم.

* من همیشه دنبال موفقیت هستم

سرمربی تیم ملی چین در ادامه گفت: ما دنبال نتایج خوبی هستیم ولی بعضی مواقع این اتفاقات نمی افتد. نتیجه یک بازی چیزی است که می تواندی نشان بدهد خیلی سخت کار کرده‌اید. حتی می توانیم نشان بدهیم چقدر با جوان ها کار کردیم. برای من خیلی مهم است که به نتیجه برسیم و من همیشه به دنبال موفقیت هستم.

* ایران و چین پیشرفت‌های خوبی داشته اند

لیپی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرانی مبنی بر اینکه طی 2 سال اخیر به نظرش کدام تیم از بین ایران و چین پیشرفت داشته است گفت:(فکر می کند)... اهداف دو تیم متفاوت بوده است. هر دو تیم به پیشرفت های خوبی رسیده اند.ایران به جام جهانی رسید و تیم ما هم نتایج خوبی گرفت. به نظرم در ایران پتانسیل های زیادی وجود دارد.

* موافق سیستم VAR هستم

به گزارش فارس یک خبرنگار عرب زبان سوالی در مورد VAR از لیپی پرسید که وی پاسخ داد: من موافق این سیستم هستم، بودن این سیستم می تواند کمک کند و برای همه تیم ها مفید خواهد بود چون بعضا اشتباهاتی پیش می آید که نمی شود روی آنها نظر دقیق داد.

* می‌خواهیم فردا بدون اشتباه مقابل ایران بازی کنیم

وی در خصوص اینکه مربیان بزرگی روی نیمکت هر دو تیم نشسته اند و فردا به نوعی بازی مربیان دو تیم هم محسوب می شود گفت: ما می دانیم ایران بهترین تیم آسیا است و در رنکینگ اول است. ما هم در رده ششم رنکینگ هستیم پس خیلی روشن است که مقابل قوی ترین تیم آسیا بازی می کنیم.می خواهیم بهترین عملکرد خود را از نظر تاکتیکی به نمایش بگذاریم و هیچ اشتباهی نکنیم. می خواهیم فردا خیلی با تمرکز بازی کنیم ولی در فوتبال هر اتفاقی ممکن است.

* دیدار کره جنوبی و بحرین نشان داد که هر تیمی می‌تواند به بازی برگردد

لیپی تاکید کرد: اگر بازی شب قبل کره جنوبی را دیده باشید کسی باور نمی کرد این تیم برگردد اما همین موضوع نشان می دهد هر اتفاقی ممکن است در زمین مسابقه رخ بدهد.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین