|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۲۴۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
: نزدیک به ۷۰۰ نیرو در شمال سوریه توسط نیروهای ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا با همکاری نیروهای کرد یگان‌های دموکراتیک سوریه بازداشت شدند و آزاد نشدن این افراد امری ضروری است.
 گروهی از سناتورهای جمهوری خواه در نامه‌ای پیشنهاد دادند که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا زندان گوانتانامو را فعال کرده و بازداشتی‌های داعش به این زندان منتقل شوند.

 به نقل از خبرگزاری رویترز، در این نامه مشترک امضا شده توسط تد کروز، تیم کوتون، مارکو روبیو و جان کورنین که به کاخ سفید ارسال شده آمده است: ما از شما می‌خواهیم که انتقال نیروهای بازداشتی داعش به گوانتانامو را مدنظر قرار دهید تا بدین شکل با عدالت مواجه شوید.

سناتورها اعلام کردند: نزدیک به ۷۰۰ نیرو در شمال سوریه توسط نیروهای ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا با همکاری نیروهای کرد یگان‌های دموکراتیک سوریه بازداشت شدند و آزاد نشدن این افراد امری ضروری است.

آنها هشدار دادند: اگر به آنها فرصت داده شود علیه شرکای عراقی و سوری ما سلاح به دست می‌گیرند و تلاش می‌کنند که به اروپا و آمریکا نفوذ پیدا کنند و حملات تروریستی علیه غیرنظامیان انجام دهند، همانند اتفاقاتی که در فرانسه و بلژیک رخ داد.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین