|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۲۴۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
پس دشمنان ما که به دنبال نابودی‌مان هستند باید بدانند که مشت کوبنده اسرائیل به هر کسی که نیت بدی درباره ما داشته باشد خواهد رسید و ما به حساب دشمنانمان خواهیم رسید.
 نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد که این رژیم توانایی‌ها و امکانات دفاعی و هجومی "بسیار قوی" دارد که جزو پیشرفته‌ترین امکانات در جهان به حساب می‌آید.

 به نقل از خبرگزاری آناتولی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از کارخانه "ملام" وابسته به صنایع هوایی این رژیم از آزمایش موفقیت آمیز سامانه موشکی"ارو 3" استقبال کرد و گفت که اسرائیل توانایی‌های دفاعی و هجومی بسیار قوی دارد که جزو پیشرفته‌ترین‌ها در جهان محسوب می‌شود.

وی افزود: پس دشمنان ما که به دنبال نابودی‌مان هستند باید بدانند که مشت کوبنده اسرائیل به هر کسی که نیت بدی درباره ما داشته باشد خواهد رسید و ما به حساب دشمنانمان خواهیم رسید.

نتانیاهو گفت: همکاری بسیار خوبی میان اسرائیل و آمریکا در زمینه صنایع جنگی وجود دارد. من همین جا از هم‌پیمانمان آمریکا به خاطر همکاری امنیتی و همکاری در زمینه آزمایش و ارتقای سامانه‌های دفاعی‌مان از جمله سامانه "ارو" قدردانی می‌کنم. ما همچنان به ارتقای پیشرفته‌ترین سامانه‌ها در جهان با موفقیت ادامه خواهیم داد تا امنیت شهروندان اسرائیلی و دولت اسرائیل را تضمین کنیم.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین