|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۲۴۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
با اهتمام ویژه ای که در دولت تدبیر امید در خصوص حمایت از تولید داخل وجود داشت، واحدهای راکد و غیر فعال مستقر در شهرک های صنعتی به چرخه تولید بازگشته و فعالیت خود را از سر گرفته اند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز از بازگشت به چرخه تولید ۱۶۴ واحد صنعتی خبر داد و گفت: این واحدهای صنعتی در دولت تدبیر و امید به چرخه تولید بازگشته اند.

 محمدامین فرشی گفت: مشکل بیشتر واحدهای صنعتی غیر فعال، عدم نقدینگی و سرمایه در گردش بوده.

وی افزود:علاوه بر مشکلات نقدینگی،بدهی به بانک ها،بیمه و مالیات و تامین ماشین آلات از دیگر مشکلات این واحدها بود که با اهتمام ویژه مسئولین امر برطرف شدند.

فرشی با اشاره به مساعدت استانداران قبلی و استاندار فعلی البرز مبنی بر پیگیری مصوبات کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید استان البرز گفت: با همراهی مسئولان بانک ها و دیگر مدیران استانی، تعداد ۱۶۴ واحد صنعتی که هر یک حرف هایی برای گفتن دارند، به چرخه تولید بازگشتند.

این مسئول ادامه داد: با اهتمام ویژه ای که در دولت تدبیر امید در خصوص حمایت از تولید داخل وجود داشت، واحدهای راکد و غیر فعال مستقر در شهرک های صنعتی به چرخه تولید بازگشته و فعالیت خود را از سر گرفته اند.

وی تصریح کرد: بازگشت این واحد های صنعتی به چرخه ی تولید، زمینه اشتغال به کار تعداد زیادی از جوانان استان را فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز با تاکید بر تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید داخل بیان کرد: پیرو سیاست های دولت تدبیر و امید، حمایت از بخش تولید ادامه خواهد داد تا چنانچه واحدی به هر دلیلی از ادامه فعالیت تولیدی خود باز مانده است، مجددا به چرخه تولید باز گردد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین