|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۲۴۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
در این روستا حدود 30 خانوار زندگی می‌کردند که دقیقا در کنار مسیر آبی که به تالاب هورالعظیم می‌ریزد ساکن بودند و افزایش دبی آب این مسیر باعث بروز این مشکل برای اهالی روستا شد.
 فرماندار شهرستان دشت آزادگان با اشاره به افزایش دبی آب رودخانه کرخه گفت: شب گذشته یکی از روستاهای این شهرستان دچار آبگرفتگی شد اما خوشبختانه این آبگرفتگی هیچ خساراتی به وجود نیاورده است.

غلامعباس هزاریان  در خصوص وضعیت یکی از روستاهای این شهرستان پس از بارش‌های اخیر در استان اظهار کرد: روستای مچریه از توابع بخش بستان شهرستان دشت آزادگان از شب گذشته به دلیل افزایش دبی آب رودخانه کرخه در منطقه دچار آبگرفتگی شد و به زیر آب رفت.

وی افزود: در این روستا حدود 30 خانوار زندگی می‌کردند که دقیقا در کنار مسیر آبی که به تالاب هورالعظیم می‌ریزد ساکن بودند و افزایش دبی آب این مسیر باعث بروز این مشکل برای اهالی روستا شد.

فرماندار شهرستان دشت آزادگان تصریح کرد: شب گذشته، یکی از سیل‌بندهای منطقه دچار مشکل شد و این موضوع باعث شد تا آب وارد روستای مچریه شود. در حال حاضر همه دستگاه‌ها در تلاش هستند تا مشکل سیل بند را حل و تا اواخر امشب آب واردشده به روستا را تخلیه کنند.

هزاریان با بیان اینکه مشکل به وجود آمده تاکنون مدیریت شده است، عنوان کرد: خوشبختانه هیچ مشکلی برای اهالی روستا به وجود نیامده است و همه مسولان منطقه در تلاش هستند تا هرچه سریع‌تر مشکل را حل و اهالی روستا مجددا بتوانند به راحتی در آن محل ساکن شوند.

وی خاطرنشان کرد: این آبگرفتگی در روستای مچریه هیچ خساراتی به وجود نیاورده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین