|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۲۴۸۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
زندانبان‌ها توجهی به وضعیت جسمانی و درمان العماری نداشتند و وی در نتیجه اهمال پزشکی در دوره بازداشتش در سلول انفرادی در زندان‌های سعودی به کما رفت و سپس فوت کرد.
 حساب کاربری "زندانیان عقیدتی" عربستان در توئیتر از فوت رئیس سابق دانشکده قرآن دانشگاه مدینه منوره در یکی از زندان‌های سعودی خبر داد.

حساب کاربری "زندانیان عقیدتی" عربستان در توئیتر نوشت که احمد العماری، رئیس سابق دانشکده قرآن دانشگاه مدینه منوره به خاطر ابتلا به سکته مغزی در داخل یکی از زندان‌های عربستان درگذشت.

این حساب کاربری همچنین اعلام کرد: زندانبان‌ها توجهی به وضعیت جسمانی و درمان العماری نداشتند و  وی در نتیجه اهمال پزشکی در دوره بازداشتش در سلول انفرادی در زندان‌های سعودی به کما رفت و سپس فوت کرد.

این حساب کاربری در هفتم ژانویه اعلام کرده بود که العماری پس از سکته مغزی و  به دلیل اهمال پزشکی در دوره بازداشتش در سلول انفرادی در زندان‌های سعودی به یکی از بیمارستان‌های جده منتقل شد و وی به کما رفته و با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند.

مقامات سعودی العماری را به همراه یکی از فرزندانش پس از یورش به منزلشان در اوت  ۲۰۱۸ در چارچوب "حمله شدید" علیه نزدیکان شیخ "سفر الحوالی" چند روز بعد از انتشار کتاب منسوب به او (الحوالی) بازداشت کردند که دربرگیرنده نصیحت‌هایی خطاب به خاندان حاکم عربستان و هیئت علمای برجسته نزدیک به خاندان سلطنتی بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین