|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۲۴۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲
مرد شماره سه جهان پس از باز ماندن از صعود به مرحله یک چهارم نهایی تنیس اپن استرالیا با رسانه ها صحبت کرد.
 مرد شماره سه جهان پس از باز ماندن از صعود به مرحله یک چهارم نهایی تنیس اپن استرالیا با رسانه ها صحبت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، راجر فدرر پس از شکست برابر استفانوس سیتسیپاس در مرحله یک هشتم نهایی تنیس اپن استرالیا در نشست خبری حاضر شد. مرد شماره سه جهان با چهره جدی وارد سالن شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. تنیسور سوییسی اعلام کرد پس از دو سال غیبت در زمین های خاکی در رولان گاروس رقابت خواهد کرد. او در این باره گفت: در رولان گاروس حضور خواهم داشت. در شرایط خوبی به سر می برم و این بار نمی‌خواهم به خودم استراحت طولانی مدت بدهم.

فاتح 20 گرند اسلم پیش از این اظهار نظر به سوال خبرنگاری پاسخ داد که مربوط به صحبت های جان مکانور بود. مفسر تنیس اپن استرالیا پیروزی سیتسیپاس را تغییر یک نگهبان دانست. فدرر در مورد این اظهارات گفت:  جان مدت‌هاست که پشت میکروفن حضور دارد و حرف‌های زیادی می زند. او را ستایش می‌کنم اما این داستان را 10 سال است که می‌شنوم. استفانوس یک و سال و نیم است که خیلی خوب بازی می‌کند. او در این مدت برابر نواک جوکوویچ، کوین اندرسون و زورف پیروز شد و اکنون مرا شکست داد. او را در سطح بالایی می‌بینم و امشب، شب خوبی برایش بود.

مرد شماره سه جهان در رابطه با دلیل شکست خود اظهار کرد: پیروز نشدن در ست دوم کلیدی بود. می‌دانستم باید این ست را ببرم به چه نحوی مهم نبود اما باید به آن دست می‌یافتم. این قضیه باعث شد شکست بخورم. همچنین نتوانستم حتی یک بر یک (پیروزی در یک گیم که سرویس در اختیار تنیسور نیست) به دست آورم. علاوه بر این سیتسیپاس در جریان بازی آرام بود. حفظ آرامش برای بازیکنان جوان آسان نیست.

فدرر از تصمیمات داوری و رفتار تماشاگران انتقاد نکرد. افراد زیادی از سیتسیپاس حمایت می‌کردند چون یونانی‌های زیادی در ملبورن زندگی می‌کنند. مرد شماره سه جهان در این‌باره گفت: در چنین بازی های تصمیم‌های درست و اشتباه وجود دارد. داور یک انسان است و این قضیه بخشی از بازی محسوب می‌شود. من از داوران انتقاد نمی‌کنم چون زمانی که تنیس را شروع کردم سیستم تشخیص توپ وجود نداشت و اشتباه‌های زیادی دیده می‌شد.

تنیسور سوییسی در پایان اظهار کرد: از رفتار تماشاگران ناراحت شدم؟ آن‌ها فوق العاده بودند. تماشاگران را ستایش می‌کنم. آن‌ها عالی بودند. فریاد کشیدن جزیی از بروز احساسات است با این حال واکنش‌هایی را ترجیح می‌دهم که سر و صدا نداشته باشند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین