|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۲۴۷۹۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵
درحالی که کم‌تر از یک ساعت به آغاز دیدار ایران و عمان زمان باقی مانده است، کم‌تر از پنج هزار نفر که بیش‌تر آن‌ها عمانی هستند خود را به ورزشگاه محمد بن‌زاید رسانده‌اند تا دیدار ایران برابر عمان را از نزدیک تماشا کنند.
 پنج هزار هوادار برای تماشای دیدار ایران و عمان خود را به ورزشگاه محمد بن‌زاید رسانده‌اند.

به گزارش ایسنا، درحالی که کم‌تر از یک ساعت به آغاز دیدار ایران و عمان زمان باقی مانده است، کم‌تر از پنج هزار نفر که بیش‌تر آن‌ها عمانی هستند خود را به ورزشگاه محمد بن‌زاید رسانده‌اند تا دیدار ایران برابر عمان را از نزدیک تماشا کنند.

با وجود این که مربیان دو تیم موانع لازم برای گرم کردن بازیکنان را درون زمین قرار داده‌اند، اما مسوولان مسابقه در حال آبیاری چمن هستند تا زمین هرچه بیش‌تر برای مسابقه آماده شود.

از بلندگوی‌های ورزشگاه موزیک‌هایی پخش می‌شود و گاهی گوینده ورزشگاه با لهجه غلیظ و زبان فارسی تلاش می‌کند هوادارن حاضر را به تشویق کردن تیم محبوب خود دعوت کند.

با وجود این که تعداد ایرانی‌ها کم‌تر از عمانی‌هاست اما صدای تشویق «ایران - ایران» بیش‌تر شنیده می‌شود.

دمای هوای شهر ابوظبی هم‌اکنون ١٩ درجه سانتیگراد بالای صفر است و بادی ملایم در حال وزیدن است.

علیرضا بیرانوند به همراه پیام نیازمند و امیر عابدزاده زودتر از سایر بازیکنان وارد زمین شدند تا خود را گرم کنند. آن‌ها به محض ورود به زمین به شدت توسط هواداران تشویق شدند. البته دقایقی بعد از سه دروازه‌بان ایران، دروازه‌بانان عمان برای گرم کردن به زمین آمدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین