|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۵
کد خبر: ۲۴۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲
گزارش‌ها از تداوم اعتصاب گسترده چند ده‌هزار نفری معلمان در لس آنجلس و از رونق افتادن کلاسهای درس در این شهر آمریکا حکایت دارد.
 گزارش‌ها از تداوم اعتصاب گسترده چند ده‌هزار نفری معلمان در لس آنجلس و از رونق افتادن کلاسهای درس در این شهر آمریکا حکایت دارد.

 به گزارش فارس، رسانه‌های خبری از تداوم اعتصاب کادر آموزشی مدارس واقع در لس آنجلس مرکز ایالت کالیفرنیا در آمریکا  خبر داده‌اند.

 به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس» «اریک گارستنی» شهردار لس آنجلس در توییتی نوشت که دومین دور از مذاکرات بین معلمان اعتصاب کننده و مسئولان بدون نتیجه پایان یافت. شهردار لس آنجلس البته از تداوم مذاکرات طرفین تا حصول موفقیت خبر داد.

 بر اساس این گزارش، اعتصاب معلمان در لس آنجلس از اواسط هفته گذشته شروع شد و طی آن ده‌ها هزار معلم خواهان افزایش حقوق، کاسته شدن فضای آموزشی و حضور مشاوران بیشتر در مدارس شدند.

به نوشته وبگاه شبکه «سی. ان .ان » در حالی که مدارس این شهر در جریان اعتصاب‌ها باز هستند،  اما اولیاء دانش آموزان، فرزندان خود را از مدارس  خارج می‌کنند. برخی گزارش‌ها از حضور دانش آموزان در صف اعتراض‌های معلمان حکایت دارد.

این در حالی است که عدم حضور معلمان در کلاس‌های درس در این شهر موجب هزینه 125 میلیون دلاری شده و ادامه اعتراض‌ها از میزان حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس نیز کاسته است.

سی. ان.ان در  گزارش خود اشاره می‌کند که کلاس‌های بدون معلم موجب شده تا دانش آموزان به جای تعلیم به تماشای فیلم و بازی‌های سرگرم کننده روی آورند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین