|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۲۴۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
مدیر سابق آژانس امنیت ملی آمریکا و رئیس پیشین سیا در مطلبی به همراه یک وکیل تاکید کرد، مجلس نمایندگان آمریکا باید درباره استیضاح ترامپ تحقیقات به عمل آورد.
 مدیر سابق آژانس امنیت ملی آمریکا و رئیس پیشین سیا در مطلبی به همراه یک وکیل تاکید کرد، مجلس نمایندگان آمریکا باید درباره استیضاح ترامپ تحقیقات به عمل آورد.

به گزارش ایسنا، مایکل هیدن، مدیر سابق آژانس امنیت ملی و رئیس پیشین سیا به همراه نیل کاتیال، از وکلای آمریکایی در مطلبی برای واشنگتن پست نوشتند: ما مخالف درخواست برای استیضاح دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا هستیم. با استیضاح، خطر ابطال انتخابات و ایجاد دودستگی در کشور وجود دارد. اما فرق زیادی میان درخواست استیضاح و درخواست برای تحقیقات درباره اینکه آیا اجرای استیضاح مناسب است یا خیر وجود دارد.

مایکل هیدن و نیل کاتیال تاکید کردند: ما پس از بررسی مقالات مرتبط با استیضاح ریچارد نیکسون، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا به این نتیجه رسیدیم که مجلس نمایندگان آمریکا روند تحقیقات استیضاح را آغاز کند. هیچ قانونگذاری نباید پیش داوری کند. این روند باید به گونه‌ای باشد که حقایق برملا شود. اما اگر حقایق نشان دهد که ترامپ دستور اجرای جرمی را داده یا در آن مشارکت داشته است، خصوصا جرایمی که او را در انتخابات پیروز کرده باشد، در آن صورت استیضاح مسلم می‌شود.

آنها در ادامه نوشتند: همچنین اگر حقایق نشان دهد که ترامپ به مایکل کوهن، وکیل شخصی سابقش دستور داده بود تا به کنگره دروغ‌ بگوید، همانطور که بازفید پنج‌شنبه شب در گزارشی فاش کرد، او به ارتکابی جرمی که می‌تواند به استیضاح کشیده شود، گناهکار است. همچنین اگر حقایق فاش کند که رئیس‌جمهوری آمریکا به عنوان عامل یک قدرت خارجی عمل کرده است، استیضاح اقدام صحیحی خواهد بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین