|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۲۴۷۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر حوزستان از امدادرسانی به ۱۳۵ خانوار آسیب‌دیده در مناطق سیلابی خبر داد و گفت: ارزیابی در شهرستان‌های شوش و هفتکل ادامه دارد.
 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر حوزستان از امدادرسانی به ۱۳۵ خانوار آسیب‌دیده در مناطق سیلابی خبر داد و گفت: ارزیابی در شهرستان‌های شوش و هفتکل ادامه دارد.

«علی خدادادی» در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مرحله دوم امدادرسانی به مناطق سیلابی، اظهار کرد: از روز سه‌شنبه تاکنون به ۱۳۵ خانواده آسیب‌دیده امدادرسانی و اقلام مورد نیاز میان این افراد توزیع شده است. هم‌چنین ارزیابی در شهرستان‌های شوش و هفتکل ادامه دارد.

وی افزود در روستای قصبه منیعات خرمشهر به ۲۰ خانوار آسیب‌دیده و در روستای کوره جبور، عشایر بیدزرد، منطقه تشان و عشایر حومه شهر بهبهان نیز به ۱۹ خانوار آسیب‌دیده امدادرسانی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان ادامه داد: هم‌چنین در روستای نیزار شیخ رحمان(بخش مرکزی) رامهرمز دو خانوار و در روستاهای پیر گوری، نورعلی، سربند شعیبیه و مناطق طرح آبیاری و دره‌نو در شوشتر به ۶۰ خانوار آسیب‌دیده امدادرسانی شد.

خدادادی تصریح کرد: در بخش الوار گرمسیری، پشمینه زار، چم کلگ، سبز آب و در سطح شهر اندیمشک ۱۹ خانوار آسیب دیدند که به این افراد امدادرسانی شد و ۴ خانوار اسکان اضطراری یافتند. هم‌چنین به ۱۵ خانواده آسیب‌دیده در باغملک امدادرسانی شد.

وی افزود: بر اثر برف و کولاک شدید در منطقه تاراز، در کیلومتر ۸۰ محور اندیکا - چهارمحال و بختیاری یک خودرو با ۴ سرنشین گرفتار شده بود که این افراد توسط عوامل امداد و نجات پایگاه امدادی تاراز نجات و اسکان اضطراری یافتند.

خدادادی یادآور شد: این عملیات‌ها با حضور ۶۱ نیروی عملیاتی در قالب چهار تیم به همراه ۱۲ خودروی نجات و پشتیبانی و آمبولانس انجام شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین