|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۲۴۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
روز دوشنبه این هفته جلسه بسیار خوبی با خانواده‌های این دانشجویان برگزار شد و اعلام کردیم که مسایل مجروحان و متوفیان را از طرف دانشگاه پیگیری می‌کنیم. چرا که معتقدیم این دانشجویان مانند بچه‌های ما هستند و کاملا در مقام پیگیری وضعیت آنها قرار داریم.
 رئیس دانشگاه آزاد با تاکید بر این‌که ۸ دانشجوی سانحه اخیر این دانشگاه همچنان بستری هستند، گفت: رسیدگی به پرونده سانحه دانشجویان واحد علوم‌وتحقیقات دانشگاه آزاد تا دستیابی به نتیجه نهایی ادامه دارد.

دکتر محمدمهدی طهرانچی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب به آخرین اقدامات دانشگاه آزاد در خصوص رسیدگی به پرونده سانحه واحد علوم و تحقیقات این دانشگاه اشاره کرد و افزود: در این خصوص رسما اقدامات دانشگاه آزاد را اعلام کردیم و کمیته بررسی تخلفات در دانشگاه برگزار شد؛ در آن اسامی مدیرانی که نسبت به عملکرد در این فرایند قصور داشتند و یا ایفای نقش نکردند، رسما اعلام شد. علاوه بر آن وضعیت پیمانکار و ناظری که از طرف دانشگاه مستقیما مسئولیت نظارت بر حمل و نقل را داشته نیز مورد بررسی قرار گرفت که نتایج آن به اطلاع عموم رسانده شد.

وی در ادامه تصریح کرد: روز دوشنبه این هفته جلسه بسیار خوبی با خانواده‌های این دانشجویان برگزار شد و اعلام کردیم که مسایل مجروحان و متوفیان را از طرف دانشگاه پیگیری می‌کنیم. چرا که معتقدیم این دانشجویان مانند بچه‌های ما هستند و کاملا در مقام پیگیری وضعیت آنها قرار داریم.

رئیس دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: در حال حاضر حدود ۸ نفر از دانشجویان سانحه علوم‌وتحقیقات همچنان در وضعیت بستری قرار دارند که امیدواریم به زودی سلامتی خودشان را کسب کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین