|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۲۴۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
تیم‌های تجسس کلانتری مهرگان مشهد در پیگیری بعدی پرونده همسایه زن مطلقه را که عامل سرقت از حساب عابربانک شاکی بود و همچنین زن جوان که دو فرزند دارد را دستگیر کردند.
 فرمانده انتظامی استان از کشف سه پرونده سرقت و کلاه‌برداری که متهمان این پرونده‌ها به بهانه ازدواج موقت زمینه وقوع جرم را فراهم کرده بودند خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد کاظم تقوی از عملیات ضربتی فرمانده‌ای انتظامی مشهد برای دستگیری عاملان سرقت و کلاه‌برداری خبرداد و اظهار کرد: این عملیات گسترده در دو مرحله و توسط تیم‌های تجسس کلانتری مهرگان و کاظم‌آباد مشهد انجام شد. ماموران کلانتری مهرگان در مرحله نخست این عملیات پیگری گزارش کلاه‌برداری و سرقت چند میلیون تومانی از حساب بانکی مردی که از شهرستان به مشهد آمده بود را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: شاکی پرونده برابر ادعای اولیه خود در مشهد به‌طور اتفاقی با خانمی جوان می‌شود و به پیشنهاد این خانم قرار بوده اورا به عقد موقت خود درآورد. تحقیقات اولیه از مرد مذکور حاکی از آن بود که او به خانه همسایه زن مطلقه رفته و با خوردن یک چای نبات بیهوش شده و روز بعد هنگامی که از خواب بیدار می‌شود در می‌یابد موجودی عابربانکش به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: تیم‌های تجسس کلانتری مهرگان مشهد در پیگیری بعدی پرونده همسایه زن مطلقه را که عامل سرقت از حساب عابربانک شاکی بود و همچنین زن جوان که دو فرزند دارد را دستگیر کردند.

وی با اشاره به این مطلب که متهمان به شعبه ۴۰۸ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه چهار مشهد معرفی شده‌اند گفت: تحقیقات در این باره ادامه دارد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین