|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۳
کد خبر: ۲۴۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
مهاجری با تاکید بر نامناسب بودن شرایط فعلی صداوسیما گفت: اگر روند همین باشد رسانه ملی هر روز بی‌اعتبارتر می‌شود و مردم به سمت رسانه‌های بیگانه متمایل‌ می‌شوند و به سمت کانال‌های تلگرامی ضد انقلاب و دروغ می‌روند.
 محمد مهاجری گفت: رسانه‌ای که این همه در آن پول خرج می‌شود، این همه اعتبار و حیثیت نظام خرج آن می‌شود چرا باید به وضعیتی بیفتد که قابل اعتماد جریان‌های سیاسی مختلف کشور نباشد؟

 محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا، با اشاره به عملکرد صداوسیما به اعتمادآنلاین گفت: تا زمانی که تلویزیون وامدار جریانات سیاسی است امکان استقلال در آن وجود ندارد. در واقع صداوسیما به شکلی بلندگوی یک جریان خاص سیاسی در کشور ما است. علاقمندم بدانم که صداوسیما به این جریان سیاسی چه بدهی دارد و این بدهی چقدر است؟ به مردم بگویند ما آن قدر به این جریان سیاسی بدهکاریم و از مردم اعانه جمع کنند و تلویزیون را نجات بدهند.

مهاجری با تاکید بر این که صداوسیما برای جریان‌های سیاسی قابل اعتماد نیست، عنوان کرد: شخصا به عنوان یک ایرانی دلم از این جهت برای صداوسیما می‌سوزد که رسانه‌ای این همه در آن پول خرج می‌شود، این همه اعتبار و حیثیت نظام خرج آن می‌شود چرا باید به وضعیتی بیفتد که قابل اعتماد جریان‌های سیاسی مختلف کشور نباشد؟

این فعال رسانه‌ای با بیان این که جریان‌های سیاسی انتقاد را بد نمی‌دانند، گفت: بعید می‌دانم هیچ جریان سیاسی در کشور انتظار داشته باشد که صداوسیما علیه آن جریان حرف نزند یا انتقاد نکند. هیچ جریانی از انتقاد ناراحت نمی‌شود.

او با بیان این که بعضی مواقع به نظر می‌آید که صداوسیما تعمدی برای بی‌اعتبار و بی‌حیثیت کردن خود دارد، مطرح کرد: این تعمد و تلاش وافری که برای این کار می‌کند برای هر موضوع دیگری که انجام می‌داد قطعا در حوزه رسانه موفق‌تر بود، دلیل اصرار بر این مواضع را نمی‌دانم.

مهاجری درباره راهکار بهبود وضعیت در صداوسیما عنوان کرد: همان‌طور که گفتم بیایند بگویند که این مقدار به یک جریان سیاسی خاص بدهکار هستیم. مردم هم هر کسی که می‌تواند به یک حساب مشخص پول بریزند تا اینها به آن جریان سیاسی بدهند و با آنها تسویه‌حساب کنند.

این فعال رسانه‌ای با تاکید بر این موضوع که وضعیت صداوسیما در دوره‌های گذشته هم خیلی خوب نبوده گفت: اما در حال حاضر بدجوری به قهقرا می‌روند. جالب است که بدانید حتی جریان‌های سیاسی اصولگرا هم از صداوسیما ناراحت هستند، اصلاح‌طلبان ناراحت، معتدلین ناراحت، مردم هم ناراحت هستند. به هر حال یک سریال خوب پخش می‌کنند و مردم می‌نشینند آن را می‌بینند. اما چرا نباید تحلیل‌های سیاسی گروه‌های مختلف و تفکرات مختلف را بشنوند و مردم بتوانند در جریان آن قرار گیرند.

مهاجری با تاکید بر نامناسب بودن شرایط فعلی صداوسیما گفت: اگر روند همین باشد رسانه ملی هر روز بی‌اعتبارتر می‌شود و مردم به سمت رسانه‌های بیگانه متمایل‌ می‌شوند و به سمت کانال‌های تلگرامی ضد انقلاب و دروغ می‌روند.

این فعال رسانه‌ای اصولگرا با اشاره به فصلی بودن برخی فعالیت‌ها در صداوسیما بیان کرد: تلویزیون در آستانه انتخابات می‌آید مناظره‌های انتخاباتی را برگزار می‌کند و مردم را از این که بخواهند به سمت کانال‌های ضد انقلاب بروند بی‌نیاز می‌کند. اما بعد از این مدت فراموش می‌کند و تصورشان این است که باید  به مرخصی بروند تا چهارسال آینده. اگر ۱۰ درصد از این روند را اصلاح‌ کنند شاید وضعیت خیلی تغییر کند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین