|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۶
کد خبر: ۲۴۶۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
دکتر"محمدجواد فدایی" امروز 22 دی ماه در نشست با مدیرکل کمیته امداد درخصوص مسکن مددجویان این نهاد تامین مسکن را یکی از مشکلات خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد اعلام و اظهار کرد: معیشت و پرداخت اجاره بهاء برای این افراد سخت است.
 استاندار کرمان گفت: با توجه به تفاهمنامه قبلی مبنی بر واگذاری مساکن مهر فاقد متقاضی به مددجویان کمیته امداد، از 622 واحد مسکن مهر 400 واحد در کرمان و ماهان و مابقی در راین و سیرجان بخشی از 2000 واحد شهری تلقی و جزئیات استفاده از این واحدها توسط کمیته امداد و راه و شهرسازی طی یک ماه آینده مشخص شود.

به گزارش ایسنا، دکتر"محمدجواد فدایی" امروز 22 دی ماه در نشست با مدیرکل کمیته امداد درخصوص مسکن مددجویان این نهاد تامین مسکن را یکی از مشکلات خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد اعلام و اظهار کرد: معیشت و پرداخت اجاره بهاء برای این افراد سخت است.

وی افزود: بحث تامین مسکن را در دستور کار قرار دادیم و در سفر رییس کمیته امداد کشور به کرمان این مسئله مطرح و تفاهم شد 3000 واحد در سه سال تامین شود که عدد کمی است و تاثیر جزئی در حل مشکلات دارد زیرا فقط در شهر کرمان 6000 خانواده تحت پوشش داریم.

فدایی با بیان اینکه در هر صورت این حداقل کاری است که در حال حاضر می‌توان انجام داد، گفت: در جنوب استان در بحث سرویس بهداشتی و حمام مشکلات زیادی وجود دارد که باید در کوتاه مدت و خیلی سریع در این زمینه فکر جدی شود و این مسئله در تفاهمنامه با کمیته امداد دیده شده است.

استاندار کرمان بیان کرد: باید تامین 3000 واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد تقسیم شهرستانی و در مرحله بعد تقسیم شهری و روستایی انجام شود.

به گزارش ایسنا، مقرر شد در مورد مابقی واحدها کمیته امداد طی یک هفته توزیع شهری و روستایی را مشخص و به راه و شهرسازی و بنیاد مسکن برای تامین زمین مشخص کند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین