|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۲۴۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
3200 میلیارد تومان طلب شهرداری‌های کشور است که در این خصوص اشتباهی رخ داده بود، شورای نگهبان ایراد وارد دانسته که دولت در لایحه خودش موضوع را اصلاح کند. این موضوع نباید بلاتکلیف بماند و کمیسیون برنامه و بودجه نیز باید وارد عمل شود، چشم تولیدکنندگان به این موضوع است.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابراز نگرانی لاهوتی در خصوص نظر شورای نگهبان در باره اصلاحات بودجه 97 گفت: این موضوع برای ما هم سوال است، این موضوع را پیگیری و بررسی می‌کنیم.

 مهرداد لاهوتی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: سالروز عملیات کربلای پنج را گرامی می‌دارم و سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را خدمت ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم. آقای مطهری، نمایندگان در بند و قانون بودجه سال 97 اصلاحاتی انجام دادند که تغییر خاصی در این قانون ایجاد نشد؛ همه تولیدکنندگان هم منتظر اصلاح این موضوع هستند، ما اعتبار قانونی که تا پایان شهریور ماه بود را گفته‌ایم که تا پایان اسفند ماه اعتبار داشته باشد. اگر خلاف قانون اساسی یا شرع بود در همان زمان شورای نگهبان باید به آن ایرادی وارد می کرد.

وی افزود: 3200 میلیارد تومان طلب شهرداری‌های کشور است که در این خصوص اشتباهی رخ داده بود، شورای نگهبان ایراد وارد دانسته که دولت در لایحه خودش موضوع را اصلاح کند. این موضوع نباید بلاتکلیف بماند و کمیسیون برنامه و بودجه نیز باید وارد عمل شود، چشم تولیدکنندگان به این موضوع است.

علی مطهری رییس وقت جلسه علنی مجلس در پاسخ به لاهوتی گفت: در خصوص اصلاح بودجه شورای نگهبان گفته است که دولت باید لایحه دهد و مجلس نمی‌تواند این کار را انجام دهد. البته موارد مشابهی در گذشته نیز وجود داشته که ما اصلاحاتی این چنین انجام داده‌ایم، این موضوع برای ما هم سوال است، این موضوع را پیگیری و بررسی می‌کنیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین