|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۳
کد خبر: ۲۴۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱
امروز قیمت سکه رو به کاهش گذاشت و این در حالی بود که نرخ ارز تا حدودی نسبت به دیروز روند افزایشی داشت.
 امروز قیمت سکه رو به کاهش گذاشت و این در حالی بود که نرخ ارز تا حدودی نسبت به دیروز روند افزایشی داشت.

به گزارش ایسنا، در لحظه ارسال این خبر (ساعت ۱۸ سه‌شنبه) قیمت هر سکه طرح جدید تمام بهار آزادی ۳ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان (۳۸ هزار تومان ارزان‌تر از دیروز) و سکه طرح قدیم ۳ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان (۶۰ هزار تومان ارزان‌تر) است. نیم سکه نیز یک میلیون و ۹۳۰ هزار تومان (۲۰ هزار تومان کمتر از دیروز) ، ربع سکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار  تومان (۵۰ هزار تومان کمتر از دیروز) و سکه یک گرمی ۶۶۰ هزار تومان (بدون تغییر) به فروش می‌رسد.

امروز قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۳۴۱ هزار و ۸۸۹ تومان ( ۲۰۷۷ تومان ارزان‌تر از دیروز) است. انس جهانی طلا نیز ۱۲۸۱ تومان (۱۱ تومان کمتر از دیروز) است.

نرخ خرید و فروش ارز در بانکها

اما امروز بانکها (تا ساعت ۱۳) هر دلار را ۱۰ هزار و ۸۰۱ تومان ( ۱۹۸ تومان گران‌تر از دیروز) و هر یورو را ۱۲ هزار و ۳۵۸ تومان (۲۴۸ تومان گران‌تر از دیروز) خریداری کردند.

قیمت فروش یورو مسافرتی از سوی بانکها نیز بدون کارمزد ۱۲ هزار و ۷۱۹ تومان و با کارمزد حدود ۱۳ هزار تومان (۳۰۰ تومان گران‌تر از دیروز) بود.

همچنین امروز در صرافی‌ها هر لیر ۲۰۵۰ تومان ( ۶۰ تومان گران‌تر)، درهم ۳۱۰۰ تومان (۱۰۰ تومان گران‌تر) و هر پوند ۱۴ هزار تومان (۳۱۰ تومان گران‌تر از دیروز) به فروش رسید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین