|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۲۴۶۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷
وزیر اطلاعات و مدیران وزارت اطلاعات ضمن ارائه گزارشی از روند و اقداماتی که منجر به بازداشت و دستگیری بخشی شد تاکید کردند که به هیچ وجه این فرد در دوران بازداشت وزارت اطلاعات شکنجه نشده است.
 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طبق توضیحات وزیر اطلاعات به هیچ وجه اسماعیل بخشی کارگر کارخانه نیشکر هفت تپه شکنجه نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «تدبیر و امید»؛ علی نجفی خوشرودی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این جلسه با حضور وزیر اطلاعات و همکارانش برای بررسی ادعاهای اسماعیل بخشی مبنی بر شکنجه در دوران بازداشت برگزار شد.

وی افزود: وزیر اطلاعات و مدیران وزارت اطلاعات ضمن ارائه گزارشی از روند و اقداماتی که منجر به بازداشت و دستگیری آقای بخشی شد تاکید کردند که به هیچ وجه این فرد در دوران بازداشت وزارت اطلاعات شکنجه نشده است.

نجفی افزود: وزیر اطلاعات تاکید کرد که کار اطلاعاتی با قاطعیت و در عین حال با حفظ حرمت افراد انجام می‌شود.

به گفته وی، در این جلسه اعضای کمیسیون بر ضرورت تفکیک اقدامات ضد امنیتی با پیگیری مطالبات صنفی اهتمام به رفع زمینه‌های پیدایش نارضایتی اجتماعی از طریق کاهش مشکلات کارگران و ضرورت تنویر افکار عمومی تاکید کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که در بخش دیگری از جلسه وزیر دفاع و معاونانش حضور پیدا کردند و گزارشی از بودجه وزارت دفاع در سال‌های ۹۶ و ۹۷ را ارائه نموده و وضعیت بودجه این وزارتخانه در سال آینده مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته نجفی، در این جلسه اعضای کمیسیون بر ضرورت تقویت بنیه دفاعی کشور و اهتمام ویژه به معیشت کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح تاکید کرد.

اسماعیل بخشی کارگر کارخانه نیشکر هفت تپه است که در جریان اعتراضات کارگران بازداشت شد و اخیرا در صفحه شخصی خود پستی درباره شکنجه در دوران بازداشتش و شنود تماس‌های تلفنی شخصی خود منتشر کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین