|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۲۴۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
در واقع، ویرا در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی پرتغال اظهار داشت: در حال حاضر، «برونو لاژ» به طور موقت هدایت بنفیکا را بر عهده دارد اما هفته آینده خبرهای خوبی در راه است.
 «لوئیز فیلیپه ویرا» رئیس باشگاه بنفیکا پرتغال گفت در صورتی که «خوزه مورینیو» سرمربی برکنار شده تیم منچستریونایتد برای پذیرفتن هدایت این تیم پرتغالی پاسخ مثبت دهد، بنفیکا بی درنگ و بدون در نظر گرفتن مسائل مالی وی را استخدام می کند.

 تارنمای خبری گل روز سه شنبه نوشت: نتایج ضعیف و ناامید کننده مورینیو با شیاطین سرخ در نهایت مقامات باشگاه انگلیسی را برای اخراج مرد پرتغالی و قطع همکاری با وی پس از 2 سال و نیم، مجاب کرد. پس از گذشت حدود یک ماه از این اتفاق، مورینیو سکان هدایت هیچ تیمی را قبول نکرده و بدون باشگاه مانده است.

آقای خاص که در هفته های اخیر با دو باشگاه رئال مادرید و اینتر میلان ارتباط داده شده است، پس از کسب موفقیت به همراه رقیب سنتی بنفیکا یعنی پورتو نامی برای خود دست و پا کرد؛ در واقع او پیش از کوچ به استمفورد بریج و نشستن روی نیمکت آبی های لندن، در فصل 2003 – 2004 به همراه پورتو عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را تصاحب کرد و 2 عنوان قهرمانی در لیگ برتر پرتغال را برای این تیم به ارمغان آورد.

با این حال، دوران سرمربیگری مورینیو در بنفیکا زمانی آغاز شد که وی تنها پس از گذشت 4 هفته از شروع فصل لیگ برتر پرتغال جانشین «یوپ هاینکس» شد اما نشستن وی روی نیمکت این تیم زیاد به طول نیانجامید چرا که بدنبال تغییرات مدیریتی رخ داده در این باشگاه، پس از گذشت 9 بازی، از سمتش استعفا کرد.

حالا ویرا پس از اخراج «روی ویتوریا» سرمربی این تیم، پس از گذشت سال ها از آن روزها، در آرزوی نشاندن مورینیو روی نیمکت تیمش است.

در واقع، ویرا در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی پرتغال اظهار داشت: در حال حاضر، «برونو لاژ» به طور موقت هدایت بنفیکا را بر عهده دارد اما هفته آینده خبرهای خوبی در راه است.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص مورینیو تاکید کرد: ما با هم دوست هستیم، چه کسی نمی خواهد مورینیو را داشته باشد؟ هنوز با او صحبت نکرده ام؛ اما اگر او فردا جواب مثبت بدهد به چشم بر هم زدنی روی نیمکت بنفیکا می نشیند، بنفیکا از لحاظ مالی مشکلی ندارد.

تیم بنفیکا هم اکنون پس از 16 بازی با 7 امتیاز اختلاف نسبت به پورتو صدنشین در جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ برتر پرتغال قرار دارد.

علاوه بر این، بنفیکا پس از بایرن مونیخ و آژاکس در رتبه سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا جای گرفت تا خود را برای حضور در مرحله حذفی لیگ اروپا و مصاف با گالاتاسرای مهیا کند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین